Nasim:
Ik sta een tijdje achter haar maar ze merkt niet dat ik er sta.
Ik leg me hand op haar schouder.
Ze draaid zich om....
Ik kijk haar diep in haar ogen aan.
Ik voel me gevangen in haar blik.
Zo blijven elkaar een tijdje aanstaren.
De vlinders in me buik maken salto's.
Dan slaat ze verlegen haar ogen neer....Ik had liever iets leuks met haar gedaan maar goed misschien kunnen we hier na wel wat leuks doen.
Ik pak een boek en begin snel aan die opdracht hoe sneller we klaar zijn hoe sneller we hier weg kunnen.
Af en toe kijk ik haar aan.
Ze is zo mooi en hoe ze dan zo geconsentreerd zit te lezen of schrijven....
Als ze mij kant op kijkt,kijk ik snel weg en doe ik net alsof ik helemaal aan het lezen ben.
Als ik een tijdje bezig ben voel ik haar ogen op mij gericht.
Ik laat haar even kijken,kijken hoe lang ze blijft staren.
Na een paar minuten kijkt ze nog steeds niet weg.
Ik draai em om en kijk haar aan ik zie dat ze snel haar hoofd omdraaid en weer verder leest.
Mhhh....ze keek wel over dreven lang naar me...
Vindt ze mij ook leuk????
Nee dan had ze het wel meer laten merken.
Trouwens ze heeft een vriend....
Maar komt wel goed insallah ik ga d'r voor zorgen dat ze als een steen voor me gaat vallen!!!!
Na een uur doet Meryem haar boeken dicht.Meryem: zo dat is genoeg voor vandaag!!!!
Nasim: zo zeker wel....
Meryem: nou denk maar dat ik naar huis ga.
Nasim: ewa saffie!!!! we gaan even wat drinken op scheveningen!!!!
Meryem: nee wollah ik ga echt naar huis man.
Nasim: Meryem asteblieft alleen even wat drinken.
Meryem: ehh...oke maar niet op scheveningen,gewoon even in de stad of zo.
Nasim: mijn best.Meryem doet haar spullen in haar tas en loopt met me mee.
Ik kijk tevrede naar haar.
Ik heb haar mee gekregen terwijl ze echt niet wou dus wie weet kan ik toch iets in haar los maken.
Ik zie dat ze meskina helemaal met moeite die tas van haar kan dragen terwijl ik niet eens boeken heb mee genomen.Nasim: Meryem geef die tas,ik draag m wel.
Meryem: nee joh is nergens voor nodig ik draag wel.
Nasim: geef nou maar.
Meryem: nee hoeft echt niet ik draag het zelf.
Nasim: wollah ik draag m zeg ik vast besloten en pak de tas uit haar handen.Ze kijkt me lachend aan.
Meryem: wat jij wil....
JE LEEST
Al Maktab
RomanceHey allemaal!!! Het lijkt me leuk om een nieuw verhaal te beginne ik zet hier een klein stukje en laat me weten wat jullie d'r van vinden Pijn,Haat,Geluk en Jaloezie...uiteindelijk is alles el mektab!!!!! Hoofdrollen: * Meryem- 18 * Nasim- 20 * Kari...