TELEKİNEZİ

370 8 4
                                    

Merhaba Arkadaşlar ;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Merhaba Arkadaşlar ;

Şimdi biz burda ne öğrenicez ? = "TELEKİNEZİ" peki nasıl yapıcaz ? "HAYAL EDEREK" & "DÜŞÜNEREK".Peki öğrendikten sonra ne olucak ? Öğrendikten sonra telekinezi yababilcek hale geliceksiniz fakat tabikide herşeyi hareket etiremicez.Yani gidip direk bi insanı havaya kaldıramassınız :) Burda nasıl gerçekleştiğini öğreniceksiniz sonra siz kendinizi geliştiriceksiniz.:)Yeteneği olan insanlar hızlı bir şekilde gelişecektir.

Öncelikle bunları okurken sıkılabilirsiniz.Siz bunları Yapmak isticeksiniz bazılarınız ilk başta yapıcak, bazıları sabredip deneyip bikaçgün sonra yapıcak , bazıları yapamayıp boyle birşey yok diyip gidicektir.Muhtemelen bu şekil olucaktır.Burda sadece hayal edicez :)

Peki

Telekinezi nedir ?
Telekinezi kısaca cisimleri , dokunmadan beyin gücüyle hareket ettirmeye denir.
Tele: Uzak, uzaktan anlamına gelen Yunanca bir sözcüktür. Bu sözcüğü birçok yerde kullanırız: Televizyon, Telefon, Telegraf, Telesekreter, Telepati v.s.

Tele: Uzak
Kinezi: Hareket demektir... İkisini birleştirecek olursak: Tele + Kinezi = Uzaktan hareket anlamına gelir...

Bunlar temel bilgiler.
Tabikide başlarken bir cismi direk havaya kaldıramicaksınız.Telekinezi yaparken gün geçtikçe beyniniz değişecektir.

Not: Eğer kinezileri yapamıyorsanız olana kadar deneyin.:)

Peki biz bu telekinezi ile neler yapabiliriz ?
+ Cisimleri Oynatabiliriz.( Havaya kaldırabilir veya yerinden oynayabiliriz)
+ Cisimlerin şeklini değiştirebiliriz.
+ Enerji topları yapabiliriz.

NOT: YAPABİLECEKLERİNİZİ SİZ SECERSİNİZ BUNLARLA KISITLI DEĞİLSİNİZ.
" HAYAL ETMEK OKADARDA ZOR DEĞİL " :)

Kinezi GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin