BUZ İLE TELEKİNEZİ

241 3 1
                                    


Başlıktanda anlıyacağınız gibi Telekineziye buz ile devam edicez

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Başlıktanda anlıyacağınız gibi Telekineziye buz ile devam edicez.Buzu hareket ettiricez :)

Peki Bunun Avantajları Nedir ?

1+)Normalde elleriniz ısınmışken telekineziyi daha rahat yaparsiniz. Buzla uğraşma sonucu zamanla ısı değişimlerinden etkilenmeyip kesintisiz işinize devam edebilirsiniz.Yani telekineziyi daha rahat yapabiliriz :)

2+)Kağıt, pipet gibi ilk seviyelerden sonra , düz bir yüzeyde elle doğru düzgün hissedilir birseyi hareket ettirmek bu işin size daha kolay gelmesini sağlar ve ağır cisimlere etki etmeniz daha kolay olur.İşler daha kolaylaşıcak :)

Peki Nasıl Yapıcaz ?

Öncelikle gidip bir tane buz alın. "buzu" düz yüzeye koyun ve suyunu iyice etrafa yayın, buz suyun içerisinde durmalı.

Ellerinizi buza dokundurmayın ve onu itmeye çalışın. önce açık parmaklarla deneyin, olmazsa tüm parmakları birleştirip elinizle rüzgar yarattiğinizi hayal ederek onu itmeye çalışın.

Ellerinizi sabit bir yere koyun (buza yakın olsun) ve buzla aranızda bir ip bağlı olduğunu düsünüp, buzu o iple kendinize çektiğinizi düsünün.

Tabikide illaki iple çektiğinizi düşünmek zorunda değilsiniz.İstediğinizi düşünün.
Meseka buzun size dogru kaydıgını düşünün. Veya buzu sağa sola kaydırın.

Dahada önemlisi buza istediğiniz şeyi yaptırmaya çalışın.
Olmuyorsa olana kadar devam edin :)

Hayal etmek okadarda zor değil ! :)

Kinezi GünlükleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin