Psi-Wheel'in nasıl hazırlandığı; Önce Bir İğne [toplu iğne değil] , Bir silgi ve Birde KARE kağıt alın. Kare olan kağıdımız ne çok büyük, nede çok küçül olmalı ve kağıtta "+" şekli görüleceği tipte ortalardan katlayın.(kağıt katlanmalardan sonra 4 kareye bölümlü gibi görünecek)
Kağıdın fazla büyük olmaması gerekir çünkü uçları yere değebilir, kağıdın fazla küçükde olmaması gerekir yoksa işiniz zorlaşır.. Silginin üzerine dik olarak batırılmış duran iğnenin üzerine kağıdımızı yerleştiriyoruz fakat kağıdı iğneye batırmayın, sadece üstüne yerleştirin. İşte Psi-Wheel mekanizmamız hazır.
Psi-Wheel Nasıl bir ortamda denenenmelidir?
*Psi-Wheel çok hassastır ve en küçük bir fiziki etkide döner. bu yüzden Kapı-Pencere yada odada rüzgar yaratacak herşeyi kapatın..
*Elleriniz ve oda sıcak olsun. olmazsa işiniz 2, hatta 3 katı zorlaşır..
*Elleriniz ıslak olmamalı..Elleriniz ne uzak nede çok yakın olsun. psi-wheel'in etrafına koyduğunuz ellerinizden enerji geçtiğini düşünün.Psi-Wheel döndüğünü hayal edin.Hayal etmek okadarda zor değil:)
Püf Noktaları
*Beyninizle kağıdın her köşesini kendiniz çekmeye çalışın, yada yitin.
*Herangi bir köşeyi elinizle tutup çevirdiğinizi düşünün
*Ellerinizden çıkan enerjinin bir hortum yaratıp kağıdı döndürdüğünü düşünün.Ve psi-wheel dönsün !😀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kinezi Günlükleri
ParanormalTelekinezi , Psişik Güçler ,Telekinetik Güçler ve Daha Fazlası... " Hayal etmek o kadar'da zor değil ! "