Merhaba Arkadaşlar bu konuda levitasyonu anlatıcam.
Öncelikle levitasyon nedir diye sorarsanız telekinezi ile aynıdır.Çokta fazla bir farkları yoktur.Telekinezide cisimleri hareket ettiriyorsak bundada cisimleri uçurucaz =)Levitasyon'u yapmak için öncelikle telekinezide başarı sağlamış olmanız gerekiyor aksi halde zorlanabilir veya hiç yapamayabilirsiniz.
Başlayalım !
LEVİTASYON İKE MENDİL UÇURMAİllaki mendille denemeniz gerekmiyor.Kağıtla hafif cisimlerlede deneyebilirsiniz.Ama diyorsanızki be yaparım tahta,demir,yüzük gibi cisimleride deneyebilirsiniz.Ama kağıt ve mendili öneririm.sonra moraliniz bozulmasın. =)
Başlayalım öncelikle ufak bir mendili elinizde yuvarlayın.7ye kadar sayarak nefes alın 3 kadar sayın ve tutun 5 e kadar sayın nefesinizi verin.Biraz gevşeyin cismi küçümseyin kendinizi buna inandırın.Sayıların konsantrasyonunuzu bozmasına izin vermeyin.Ritme alışınca saymanıza gerek yok.Şimdi aldığınız her nefeste mendilin biraz daha hafiflediğini düşünün.Gittikçe hafiflesin gittikçe hafiflesin her nefesinde gittikçe hafiflesin sonra havalanmaya başlayacak ama bu süre 10 dk bile olabilir.Havalanmazsa moralinizi bozmayın olacağını bilin ve şimdilik boşverin.İçinden veya dışından sürekli yapabildiğinizi söyleyin ve bunan inanın.Eğer havalanırsa sakın heycanlanıp ta konsatrasyonunu bozmayın.Rahat bir şekilde daha da yükseltin.
Bunları düzenli bir şekilde yapın.Yapamadızmı ? Tekrar deneyin bişey kaybetmessin aksine bişey kazanırsın.
Eğer hala olmuyorsa bırakma düzenli bir şekilde yap.illaki olucaktır.=)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kinezi Günlükleri
ParanormalTelekinezi , Psişik Güçler ,Telekinetik Güçler ve Daha Fazlası... " Hayal etmek o kadar'da zor değil ! "