✯Not✯

1.1K 116 17
                                    

Merhabalar; sevgili okurlarım bu kitaba olan ilginiz beni çok mutlu etti. Verdiğiniz destek için teşekkür ediyorum. Höhöm~ şimdi biraz da sevincik delisi etme sırası bende
Monster/ByunBaekhyun/1.seri
kitabımın devam niteliği taşıyan 2.serisi LuckyOne yayımda, karakterler aynı olaylar farklı sayılır.Okumanızı tavsiye eder, yorum ve önerilerinizi bekliyor olacağım.Kitaba profilimden ulaşabilirsiniz.

Kitaba profilimden ulaşabilirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Minnacık TANITIM✌

🌱Byun Baekhyun
🌱Kim Yoora

"Bitti!"

Yılların yıpratamadığı, yüzünde tek bir kırışıklık, tek bir kusur oluşturamadığı, yüzyılı aşkın süredir, bu dünyada yürüyen BaekHyun gülümsedi. Belki yüzlerce kez karşısına böyle dikilmiş, yüzlerce kez onu reddetmişti.

"Bu şarkıyı çok dinledim güzelim." Konuşurken Yoora'ya biraz daha yaklaşmış, karanlıkta olan yüzü, ışıl ışıl parlayan gözleriyle ortaya çıkmıştı. Dudağını ısırarak alaycı tavrını sürdürdü.

"Hatta notaları var bende. Bu senin ne istediğini değiştirmez."

Yoora onun ne bu alaycı tavrından etkilenmiş, ve de kısık sesiyle büyülenmişti. Artık kendine güveniyordu. Bitirmesi gerekiyordu ve bitirmişti. Buz gibi bir ifadeyle Baekhyun'a yanıtladı.

"Bunu biliyorum." dedi ifadesini bozmadan.

"Seni istiyorum. Seninle olmak..." Yoora sözlerini sürdürmeden önce yutkundu. Baekhyun ise başını yana eğmiş Yoora'nın ağzından çıkan her bir kelimeyi adeta yutuyordu. "Bir süreliğine her şey basitleşiyor."

"Aralıksız beş saat için 'bir süreliğine' diyemem."

Baekhyun sızlayan kalbinin acısını dindirebilmek için yine alaycı konuşmuştu. Yoora sözlerinin etkisinden farksız sanki bir duvarla konuşuyormuş gibi acımasızca devam etti.

"Seni kullanıyorum." Baekhyun duyduklarına inanamıyordu. Eğer kalbi atıyor olsaydı acıdan duracağından emindi.

"Seni sevemem ben. Sadece zayıflık ve bencillik ediyorum." Korkusuz, hatta aksine korkulan erkek Baekhyun, küçük bir çocuk gibi korkuyordu. Onu bırakacağından değil, onsuz yaşamak zorunda kalacağı anlardan korkuyordu. Bir adım daha öne çıkarak Yoora'ya yaklaştı. Konuşurken alaycılığı gitmiş, aksine sesi yumuşamıştı...

"Şikâyet etmiyorum."

"Bu beni öldürüyor."

Monster |Baekhyun|✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin