-22-

2.7K 90 3
                                    

O 2 týdny později...

,,Máte všechno mami?" zeptala jsem se nervózně, a přešlapovala z místa na místo

,,Snad jo, kdyby něco zavolej, a adresu máš napsanou v kalendáři. Měj se zlatíčko." vlepila mi máma pusu na čelo, a odjeli.

Samozřejmě aby to nebyl Alex, hned jak se řeklo že dneska uspořádáme takový večírek kvůli tomu že konečně bydlíme sami,  Alex řekl že tady zůstane a pomůže nám. Je jistý že něco ten sráč chystá, a upřímně je mi to úplně u prdele. Rodiče nebo spíš máma s Benem odstěhovali. Mandy AKA Joshova přítelkyně už je tu taky nastěhovaná. Cameron řekl, že tu bude "bydlet" ale ne ještě úplně. V podstatě tu občas nebude spát, ale jinak tu už jakoby bydlí. Jay s Bellou si zabrali jeden ze tří pokojů pro hosty, takže jsou tu ještě dva volné. Dalo by se říct že tu ti dva taky bydlí, ale shání si něco vlastního. Řekla jsem jim že můžou kdykoli spát tady, a navíc klíče mají.

Konečně jsme předělali všechny pokoje tak aby to vyhovovalo a líbilo se to všem.

Konečně jsme předělali všechny pokoje tak aby to vyhovovalo a líbilo se to všem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Největší problém byl asi s kuchyní a obývákem, ale všechno jsme to zvládli. 

,,Babe v kolik přivezou tu tvojí postel?" křičel Cam mezitím co jsem já bílila můj pokoj

,,Volali že něco okolo druhý hodiny proč?" volala jsem nazpátek.

,,Já jen kolik máme času." stál ve dveřích, a opíral se o futra

Já jsem dál bílila. Můj pokoj byl dříve světle růžový, ale můj názor na tuhle barvu se celkem změnil. Stála jsem na židli, a na sobě měla moje starý lacláče, abych se neušpinila. Vlasy jsem měla ledabyle zadělané v drdolu, a barvu všude na oblečení.

,,Jsem tady." zařval na celý dům Alex, ale nikdo neodpovídal. Cameron se najednou odrazil od futer a šel směrem dolů ze schodů.

*Cameron*

Sešel jsem schody a namířil si to rovnou k Alexovi. Rukou jsem ho tlačil do zad aby šel směrem ven z domu.

,,Jak si to jako představuješ ty idiote?!" zařval jsem poměrně nahlas

,,Co jako?" dělal že neví, a tvářil se dotčeně.

,,To že si jen odjedu na týden na Floridu a ty mi mezitím skoro znásilníš holku. Jak jsem ti už řekl jednou na střední kdyby jsi se nechoval jako hovado mohl by jsi s ní být. Takže laskavě nemotej se okolo ní. Stejně jste teď "sourozenci"" naznačil jsem na prstech uvozovky, a chtěl odejít ale on mě zastavil

,,Víš že mi klidně můžeš políbit prdel že jo?! Spali jste spolu se Zoe vůbec? Stejně ti jde jen o sex, a nezáleží ti na ní ty bezcitnej hajzle..." strčil do mě

,,Já že jsem bezcitnej hajzl?! Kdybych jí neměl rád, a chtěl bych holku na sex. Tak v životě nezneužiju Zoe. Miluju jí, a o sex mi nikdy nešlo. To je jen bonus dalo by se říct." škodolibě jsem se usmál,a opřel se o zeď

,,Jsi kretén!" řekl Alex, a vrazil mi pěstí.

To už jsem se neudržel, a začal mu vrážet jednu za druhou.

,,Co jsem slíbil jsem i dodržel.."

,,A myslíš že na tebe teď bude pyšná? Že jsi velký kluk co jí zachránil nebo co? Jsi jen ubožák který musí každýho zmlátit aby dokázal jakej je tvrďák." setřel si krev z obličeje hřbetem ruky, a sedl si na zem

Sebral jsem se, a vešel do domu. Na štěstí se mi nic vážného ani jemu nestalo, takže jsem si jen mokrým kapesníkem utřel krev, a..

,,Camerone?!" vykřikla Zoe a běžela ke mě. ,, Co se ti proboha stalo? Jsi celý od krve.." řekla a utírala mi krev z tváře

,,Dal jsem do huby Alexovi, aby na tebe už nikdy nesahal." zdůraznil jsem

*Zoe*

Je to prostě blázen. Můj blázen. Popere se s mým nevlastním bratrem jen kvůli tomu, že mě líbal v baru. Chápu že je to celkem dost, ale nemusel to dělat.

Konečně jsem mu ošetřila všechny rány, a ani jsem mezitím nepostřehla že Alex byl do pokoje pro věci a odjel za rodiči. Nikomu tady ten kretén chybět nebude.

***

,,Jsi naštvaná?" zeptal se Cam který rozbaloval části postele z bublinkové fólie mezitím co jsem já bílila

,,Ne nejsem. Jen mě sere to že kdyby byl ten kretén silnější mohlo se ti něco stát.." stále jsem bílila a ani se na něj neotočila. Nevěděla jsem co si o něm mám myslet. Jestli být naštvaná nebo mu skočit do náruče se slovy ,,Jsi ten nejúžasnější kluk na světě"

Nic neříkal. Jen tam tak seděl na zemi, a četl návod k sestavení postele. Chápu ho. Taky bych asi v téhle chvíli nevěděla co si mám myslet. Konečně jsem dobílila celou místnost, a konečně jsem mohla dát záclony a všechen nábytek tam kde má být. Asi si všichni řeknou ,,Je vás 6 v jednom domě, a nedokážete si pomoct?" no dokázali by jsme, jen že každý má starosti se svou ložnicí, a nehledí na to jak na tom jsou ostatní.

Bella a Jay přestavují svojí ložnici podle svých představ, i když jen dočasně. Nevadí mi že tu bydlí, naopak jsem ráda. Protože si nejsem jistá jak dlouho to tu s námi vydrží Josh a Mandy. Vypadá že by chtěli mýt svoje soukromí, a taky proto si Josh a Mandy vzali místo Joshova bývalého pokoje máminu ložnici, která je v přízemí. Nikdo z nás čtyř nechce slyšet hned vedle sebe podivné zvuky. Bella s Jayem mají pokoj na druhém konci chodby než my s Cameronem, takže nikdo nic přes zdi neuslyší. Doufám..

***

Konečně byl všechen nábytek kromě mé postele na svém místě, a teď stačilo jen pomoct Camovi se stavěním. Postel byla skoro celá, jen zbývalo dodat zadní vyvýšenou část která byla za našimi hlavami, a postel dotlačit až ke zdi. Cameron nasadil část, a já dala dvě matrace na svá místa. Nakonec jsem dodala polštáře, deky a peřiny a bylo hotovo. Popadla jsem koště a začala zametat všechen bordel co tu zůstal jak po bílení, tak po stěhování nábytku a stavění postele.

Konečně hotovo. Oba jsme se s Camem svalili na postel, a nikdo nic neříkal. Od toho bílení jsme spolu nepromluvili ani slovo.

,,Zoe?" otázal se opatrně Cameron

,,Hm.?" zvedla jsem k němu zrak, a pozorovala ho. Ležel na kraji postele, a díval se na strop jako na obrazovku televize.

,,Miluju tě.." řekl, a na obličeji mu hrál široký úsměv. Pousmála jsem se nad tím, a přemýšlela co si vlastně řekli venku s Alexem

,,Víš že já tebe taky." řekla jsem po chvíli, a převalila se na posteli abych byla blíž k němu. 

***

,,Jaydene pusť mě." vzbudila mě křičící Bella, kterou jsem viděla přes otevřené dveře jak jí Jay má přehozenou přes rameno a nese jí zřejmě do ložnice. Začala jsem se smát do Cameronovi hrudi, a i jemu neunikl tichý smích.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Hello.

Je tu další část dneska 1100 slov wow :D 
Už se celkem rychle blížíme k hranici 3K zhlédnutí což je neuvěřitelné ♥♥

Taky jsem teď poslední dobou neměla vůbec nápady, čas a ani chuť na psaní, ale teď jsem se do toho znovu dostala, takže ALELUJA :D 

Natt

IRREPLACEABLE  |book 1.| «cz»✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat