Při cestě domů jsem se rozhodla že zajedu za "rodiči" a jestli nebudou doma vyvenčím Miu. Přeci jen jsem tam už hodně dlouho nebyla tak proč ne.
Hned jak jsem dorazila na místo, zaparkovala jsem auto před domem, a už podle očekávání nebyl zřejmě nikdo doma. Auto tam nebylo ani jedno, ale stejně jsem pro jistotu zazvonila. Když nikdo neotevřel, vyndala jsem z kapsy svazek klíčů, a jedním z nich jsem odemkla vchodové dveře. V předsíni jsem si zula boty, a vešla do obýváku. Hned jak jsem otevřela přiběhla ke mě Mia a začala mě olizovat.
,,No ahoj holka. Dlouho jsme se neviděly co? Půjdeme se projít?" usmála jsem se na to už poměrně velké stvoření zlatého retrívra, a šla ke kuchyňské lince napsat mamině vzkaz.
Ahoj mami, šla jsem vyvenčit Miu.
Zoe♥Dopsala jsem vzkaz, a přilepila ho na linku. V předsíni jsem si obula tenisky, vzala z věšáku vodítko a z parapetu tenisák, a vyšla jsem s Miou na vodítku ven.
Nejbližší psí park byl odsud asi 10 minut, a dál jsem chodit nechtěla, protože to tady moc neznám a nechtěla bych riskovat že se někde ztratím. Pustila jsem Miu z vodítka aby se proběhla a sama jsem si sedla na nejbližší lavičku, a házela jsem Mie míčkem.
Pro jistotu jsem se podívala na mobil kolik je, a vyfotila jsem pár fotek Mii abych měla taky nějakou památku na to když byla ještě "malá". Když už bylo asi tak 45 minut od našeho odchodu pryč, zapískala jsem na Miu, dala jí na vodítko a spolu jsme vyšly zpátky k domu.
***
Vedle domu bylo mámino auto, což znamenalo, že je někdo nejspíš doma. Vodítko jsem pověsila na věšák, tenisák jsem vrátila na parapet a zula jsem si opět boty. Otevřela jsem dveře do obýváku, a překvapilo mě nemilé překvapení.
,,Co ty tady? Kde je máma?" zeptala jsem se Alexe, který nejspíš ještě nezaregistroval můj příchod a ládoval se sendvičem v kuchyni.
,,Ahoj Zoe, rodiče jsou ještě v práci. Proč?" optal se bez kapky zájmu
,,Protože jsem myslela že když je taky mámino auto bude tu máma a ne ty. A vůbec proč jsi nepřijel svým autem na který nabaluješ holky?" založila jsem si ruce na prsou, a vyčkávala na odpověď
,,Protože je v opravně." odmlčel se, a já se ani nemusela ptát co ten exot udělal že má auto v opravně.
,,Dobře, já jdu. Ten lísteček vyhoď a řekni mámě, že jsem tu byla," ohlásila jsem ,,Ahoj Mio." naposledy jsem pohladila Miu a šla jsem si obout tenisky
,,Ty Zoe, nechtěla bys uzavřít mír. Jako chápeš ne? Prostě se nehádat a tak. Přeci jen jsme 'sourozenci'" naznačil uvozovky, a já kývla
,,Jo.. taky mě už nebaví všechny ty hádky, ale slib že už se nebudeš o nic pokoušet. Nechci aby z toho zase byla rvačka mezi mnou a mým bratrem." bouchla jsem ho do ramene, a nakonec ho objala. Kupodivu mi objetí opětoval.
Zamávala jsem na odchod, a šla k autu.
***
,,Můžeš mi říct kde jsi byla takovou dobu?!" skoro až křičel Cameron, když jsem z papírových tašek vyndavala nákup
,,Stavila jsem se ještě u rodičů, a vyvenčila Miu. Nechápu, proč tak vyšiluješ," řekla jsem klidně
,,Ještě něco. Co je tohle?" ukázal mi krabičku cigaret. ,,Našel jsem to v šuplíku" řekl po chvíli
,,Proboha proč ses mi hrabal v šuplíku?!" zakřičela jsem.
,,Já jsem ti říkal ať nekouříš, už z důvodu jednoho a to je ten že nesnáším holky co kouří, a navíc mi na tobě záleží a nechci aby sis kazila zdraví," řekl
Douklidila jsem všechno, a šla se převléct z mokrého oblečení. Potom jsem si lehle na postel, a hned jak jsem zaslechla otevírání dveří, dělala jsem že spím. Po chvíli se vedle mě prohnula postel, a vedle mě si lehl Cameron.
,,Promiň, já jen jsem se koukl do mého šuplíku a bylo to tam. Nejspíš sis ho spletla. Nechtěl jsem na tebe křičet, ale byl jsem naštvanej." řekl
Otočila jsem se k němu, a řekla ,,Ne já se omlouvám. Prostě jsem byla naštvaná. Navíc nekouřím už dlouho. Říkala jsem ti že kouřím jen když mi není nejlíp, nebo když se potřebuju uklidnit." řekla jsem, a on si mě přitulil k sobě.
Tohle je ten nejlepší pocit. Když víte, že vedle sebe máte osobu nebo i více lidí kteří vás mají rádi takový jací jste, a jsou ti vždy pro vás. Vaši kamarádi, vaše rodina, váš domácí mazlíček nebo vás přítel/přítelkyně. Jako je pro mě důležitý Cameron tak by pro vás měli být důležití všichni blízcí.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Hello.
Takže tohle je poslední díl téhle knížky. Byla jsem nad míru spokojená se vším, ale maličko mě zamrzelo to když jsem se podívala na obsazení knížky 'LIFE' kde bylo téměř stejné obsazení až na Arianu Grande kterou u mě nahradila Laura Marano, a také to že vztahy mezi nimi byli trochu jinak. Takže mi to nedávejte prosím za zlé, ale nebylo to úmyslné, ale opravdu náhoda. Možná časem když se budu nudit obsazení předělám, ale teď bych to už nechala.
Nezapomeňte tady nechat koment, vote a nebo mě na profilu follow ☺ Také si určitě přečtěte knížku která by měla být od zítřka online 'Break The Rules' ♥♥ Samozřejmě bych mohla udělat pokračování, a taky že by se mi do toho celkem chtělo, takže časem uvidíme :3
Strašně moc bych vám chtěla poděkovat za 4K reads, a za vaší velikou podporu ♥♥♥♥♥
DĚ-KU-JU♥ Love you guys
Natt♥
KONEC.
ČTEŠ
IRREPLACEABLE |book 1.| «cz»✔
Fiksi PenggemarZoe Williams žije se svou mamkou v Los Angeles. Od malička vyrůstala po boku toho teď oblíbeného Camerona Dallase. Tvořili duo kamarádů společně s nejlepší kamarádkou Zoe Bellou a Jaydenem. Do střední se spolu bavili a tvořili partu. Začátkem středn...