10 jaar

5 0 1
                                    

Ik was al een tijdje in mooigaasterland en sinds een jaar nu mocht ik weer contact met mijn beppe en moeder,
Maar mijn moeder moest ik vaker zien.
Wat vond ik dat toch verschrikkelijk!
Ze stonk altijd naar bier en zat er stoned bij.

Ik wou zo graag dat mijn beppe vaker langs mocht komen!

Mijn vader was een korte tijd nadat ik uit huis eerst geplaatst naar Amerika vertrokken naar marissa, daar kregen ze een kindje genaamt johnny mark!

Baukje!!! Galmde het door het huis, je vader is aan de telefoon.
Ik liep langzaam en zenuwachtig naar het kantoortje van de begeleiding.

Met trillende handen nam ik de telefoon aan,
Ik hoorde mijn vader zeggen dat hij enorm gelukkig is in amerika en dat hij mist en graag mijn mooie lichaam weer wou zien.

Boos en verdrietig hing ik de telefoon op.

Ik probeerde er niet aan te denken en ging als afleiding in het rubber zwembadje buiten zitten, tot ik ineens hoorde dat ik weer ging verhuizen.
Deze keer naar het ankerpad in sneek!

Ik was door het dolle heen want ook hier werd ik gepest.
Ik hoopte dat het nu eens goed zou komen.

Ik vertelde het aan silvana het enige vriendinnetje die ik hier op de groep had.
Maar die reageerde minder blij.

Maar ze wist ook wat voor leuks het betekende want als iemand weg ging betekende dat een feestje!

Samen bedachten we een leuk afscheidsfeest en gingen daarmee naar de begeleiding om het voor te leggen!
Ons feest werd goed gekeurd,
Een feestje in de disco kelder waarbij iedereen die uitgenodigd was een optreden moest doen.

Het feest was mega leuk!
Alles was versierd en de discolampen deden hun werk perfect.
Silvana,famke en ik deden een indianen dans en tot slot hadden we een verassing, de begeleiding moest ook een optreden doen!

Een beetje klungelig stonden de drie begeleiders op het podium te dansen.
Wat was dat toch een super leuk gezicht!

Warrior At LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu