Tužku položím vedle na stůl a vše si přečtu ještě jednou. Listuji sešitem a snažím se si vše zapamatovat. Přečtu si každou stránku, každou větu, každé slovo, každé písmeno. Čtu to znovu a znovu.
Na poslední stránce se zastavím, pořád si vzpomínám na ten den, kdy jsem seděla v letadle a celou cestu si přehrávala, co všechno jsem s tebou zažila.
Zbývala mi přesně jedna stránka, proto jsem vzala pero do ruky a začala psát.
14.6.
-Pamatuješ si ještě na tento den? Pamatuješ si ještě na mě? Protože já tento den znám nazpaměť. Tehdy jsem poprvé uviděla tvé nádherné oči, které se mi vpili do paměti. Vím, že jsi mě přehlížel ale já tebe ne. Nikdy jsem tě nepřehlížela. Poté se něco stalo. Je vtipné, jak jedna obyčejná maličkost dokáže změnit život dvou lidem. Změnila můj pohled na svět a hlavně můj pohled na tebe.
Tehdy večer, když jsem přišla až k tobě před dveře, jsem si myslela, že jsem ti řekla všechno. Ale neřekla. Věděl si, že tě mám nějakým způsobem ráda, jen jsem ti to nedala najevo. Možná na to teď není ta správná chvíle ale chci, abys to věděl.
Miluju tě Camerone.-
S láskou Mere.
Dopíšu poslední větu a zavřu sešit. Následně ho strčím do bílé obálky a přilepím známku. Předtím jsem netušila, že v tento den máš narozeniny, teď to vím a tohle je můj dárek.
„Pořád tě budu milovat," zamumlám si pro sebe a zadržuji slzy, které se valí ven. Naposledy se na kouknu na obálku a zamířím k nejbližší poště.
ČTEŠ
This day || CZ
Kısa Hikaye-Tento den sis konečně uvědomil, že existuji.- -Je vtipné, jak jedna obyčejná maličkost dokáže změnit život dvou lidem.- #97 v kategorii Povídka - 27.7.2016 ♡♡