"Ayı saldırısına karşı yapılacaklar konusunda söylenenlere inanıyorum. Çünkü konunun uzmanı bilim adamları araştırmaları sonucu bulmuş bunu. Senin dayanağın bilim değil; kafana göre konuşuyorsun. Ama bir gün ormanda ayrı saldırırsa kesinlikle uygula tekniği. Hayatta kalırsın."
"Yüreğim dağlarda, yüreğim geyiğin ardında, yüreğim her nerde olsan da."
"Değişik."
"Değişik değil; bir şiirden dizeler bunlar."
"Ben de onu diyecektim. Doğru kelimeyi bulamayınca öyle dedim. Yaramı deştin. Lise zamanları şiir yazardım. İş güç, geçinme derken uzaklaştım onlardan. Sevdim seni öğrenci. Bu site sakinleri zengindir. Hiçbiriyle samimi değilim. Zaten küçük görürler beni. Yüreğim dağlarda, yüreğim geyiğin ardında, yüreğim her nerde olsan da... çok sevdim bunu. Geyikleri çok severim. İlkokulda defterlerime geyik resimleri çizerdim. Sonra odamı toplamadığımda da annem çizerdi beni." Güldü.
"Neyse. İşimin başına dönmem lazım. Muhabbet için teşekkür ederim." Kurt gibi gülümsedi. Çevreyi gözetledi fıldır fıldır gözlerle ve ona iyice sokuldu. Usul usul sesle dedi ki: "Sana çok samimi bir şey söyleyeyim. Dostlarım bende hayal kırıklığı yarattı. Hiç dostum kalmadı. Umarım üzmezsin beni. Gerçek bir dost için her şeyi yaparım. Ama böylesi nadirdir." İri gözleri başka türlü parladı. Göz kırptı, bütün dişlerini göstererek sırıttı: "Dikkat et kendine. Şeytan seni ağına düşürmesin."
Kurt gibi uludu: "Uuuuu." Bir ses duymuş gibi çevresine bakındı. "Sen de duydun mu?"
"Neyi?"
"Vuyyyy, hu. Uuuu. Huuuuu." Fısıldayak dedi: "Her yerdeler. Çok dikkatli ol. Genelde yalnızları avlıyorlar. Çünkü yalnız sürüden aynı. Sürüden ayrı olanı avlamak kolaydır. En güvende olan sevgi dolu ailelerdir. İşten yorgun dönen baba kapıyı çalar, eşi kapıyı açar. İçerde çocuklar vardır filan fıstık."
m/>.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR GENCİN KAÇIŞI
Romance18 yaşındaki Mümin, üniversiteyi bin bir güçlükle kazanmıştır, büyük ve kutsal hayalini gerçekleştirmek için azimlidir. Mümin, evin tek umududur. Okumak için geldiği kentte, tek başına yaşamaya başladığı villada başına aklının almayacağı olaylar ve...