Capitolul 1

276 21 9
                                    

HyoYoo P.O.V

 Eu: Dar mamaaa...Nu vreau la bunicaaa...Am spus eu cu o voce de copil rasfatat,am avut mereu impresia ca bunica are ceva cu mine,niciodata nu m-a placut.


  Mama: HyoYoo deja am vorbit,o sa va petreceti vacanta la bunici!Nu ai mai vazut-o de 10 ani!tipa mama la mine.
  ⠀

  Eu m-am asezat mai bine in spate si stateam bosumflata,de ce noi trebuie sa stam la tara in timp ce mama si tata stau bine mersii la plaja!?Asta nu e corect deloc....


  DongHae: Oh haide..Nu o sa fie asa de rau.spune Donghae incercand sa ma calmeze,Donghae a fost prietena mea cea mai buna de cand ma stiu,suntem de nedespartit.Cand a auzit ca vin in vacanta la tara nu a vrut sa stam despartite asa ca a vorbit cu parintii ei,si acum se afla in masina langa mine.Ma bucur ca e si ea aici,nu o sa fiu asa de plictisita.
  ⠀

  Nu i-am raspuns,am continuat sa ma uit pe geam suparata.


  HyoHoon: HyoYoo nu mai fi suparata...Cine stie,poate chiar va fi o vara de neuitat.imi spune si HyoHoon zambind,ea e sora mea vitrega,parinti mei au adus-o acasa cand eu aveam 3 ani.Nu spun ca nu ne intelegem bine,dar nici nu suntem foarte apropiate.


  Eu: Te-am intrebat pe tine ceva?ma uit urat la ea.Tu mereu ai fost preferata tutoror!Mai ales a bunicii!


Tata: HyoYoo gata!Nu ai mai fost la bunica de 10 ani!Acum nu ma intereseaza ce vrei! a tipat si tata la mine.
  ⠀

  Am tacut cand tata a tipat la mine,de obicei parintii mei nu sunt asa...Mai bine tac,nu vreau sa ii supar.
  ⠀

  #Dupa 2 ore#
  ⠀

  Am ajuns dupa doua ore de mers cu masina.Parintii ne-au ajutat sa scoatem bagajele apoi ne-au salutat.DongHee si HyoHoon au mers la bunica si au luat-o in brate,doar eu am trecut pe langa ele si am fugit in camera.
  ⠀

DongHae P.O.V


Bunica: Ea ce mai are? a intrebat Bunica lui HyoYoo.



Eu: E doar...Obosita,sa o lasam putin sa se odihneasca..


Bunica: Ok dragele mele,sa va arat si voua camerele. spune bunica zambind,nu inteleg de ce lui HyoYoo nu ii place de bunica ei,mie mi se pare destul de treaba.
  ⠀

Dupa ce bunicuta ne-a aratat camerele,eu am mers la HyoYoo in camera si am batut la usa.


Eu: Pot sa- nici nu mi-am terminat propozitia si ea m-a tras in camera ei.Ce-ai ma?!am tipat la ea.


HyoYoo: Shh!Taci!tipa in soapta.Vecinul se hlobeaza la mine in camera!
  ⠀

  M-am uitat atenta si am vazut o silueta cum statea si se holba inspre noi,cand am deschis geamul si am vrut sa tip la el,draperia de la geamul lui s-a tras si el a disparut. 


  Eu: Ugh sa vezi ce ii fac...am vurt sa ies afara si sa ma duc pana la casa lui dar HyoYoo m-a prins de mana.


HyoYoo: Nu are rost...Mai bine lasa
  ⠀
⠀ 
Am vrut sa ripostez,dar pana la urma am facut cum a zis ea.


Eu: Ai cumva idee cine e?


HyoYoo: Nu stiu..dar imi pare foarte cunoscut...
  ⠀

Dupa ce am mai stat si am povestit putin bunica ne-a chemat jos sa mancam.
  ⠀  
  ⠀  
HyoYoo P.O.V
  ⠀
  ⠀
Dupa ce am mancat am urcat inapoi sus,era destul de tarziu asa ca am decis sa ma imbrac in pijamale.Cand mi-am dat tricoul jos m-am intors spre fereastra si l-am vazut din nou pe acel baiat cum se holba la mine in camera.Am tras repede draperiile si mi-am luat pijamalele,dupa m-am trantit in pat si am adormit.
  ⠀

 Jimin P.O.V
  ⠀

Ma uitam pe geam la HyoYoo,nu imi vine sa cred ca dupa atatia ani o vad din nou..E mult mai frumoasa acum.

⠀ 
JungKook: Hyung iar te uiti dupa fata aia?

⠀ 
Eu: Jungkook?Ce cauti aici?Nu parca v-am sunat azi sa nu mai veniti?

⠀ 
Jungkook: Din cauza ei nu vrem sa venim asai?

⠀ 
Jimin: JungKook e complicat,nu am timp de tine,pleaca.

⠀ 
Jungkook: Stai linistit,niciunul dintre noi nu se va apropia de ea. spune apoi pleaca.
  ⠀
⠀ 
Da,azi cum am aflat ca HyoYoo a venit din nou aici le-am spus baietilor sa stea acasa,nu vreau ca HyoYoo sa se indragosteasca de unul dintre ei.


  ⠀





⠀      
  ⠀  
,,Ea va fi a mea"

❝ rude neighbor ❞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum