Capitolul 4

197 17 4
                                    


HyoYoo P.O.V

Eram la Jimin acasa si ne uitam la un film horror.Cum a putut sa gandeasca ca filmul asta horror poate fi o sutpriza?Eu chiar ma asteptam la ceva serios! Ugh...Sa lasam asta acum,eram pe la jumatatea filmului si inca nu m-am speriat,huh,si el care zicea ca o sa ma speriiii~.

Eu: Jimin ti-am zis ca nu- am vurt sa ma dau mare ca nu ma sperii,dar fix in momentul ala a aparut un jumpscare.Eu am tipat si am tresarit putin iar Jimin a izbugnit in ras.

Eu: NU E NIMIC AMUZANT!am tipat eu dupa am facut bot.

Jimin: Hai aici suparacilaaa~ .spune si ma trage intr-o imbratisare.Nu l-am respins,era mai bine sa ma uit asa la film.Dupa o ora s-a terminat si cand am incercat sa ies din imbratisarea lui Jimin el m-a strans si mai tare.Nu am spus nimic,asteptam ca el sa faca ceva.
Dupa cateva secunde Jimin m-a prins de maini si se uita in ochii mei.Am ramas paralizata,nu puteam sa il refuz,recunosc,il plac!Jimin se apropia de fata mea iar eu mi-am inchis ochii asteptand sa ma sarute.Cand era aproape de buzele mele usa s-a deschis rapid apoi eu si Jimin am sarit unul de langa altul si ne uitam la cine a intrat pe usa.

Jimin: Tu ce cauti aici? il intreaba parca cu scarba pe baiatul ce tocmai ne-a intrerupt momentul.

???: Deranjez? intreaba si se uita dezgustat la noi.

Jimin: Te-am intrebat ce cauti aici! Jimin se enervase putin,nu inteleg de ce reactioneaza asa.

???:Nu am voie sa vin sa te vizitez?

Jimin: Ti-am zis ca zilele sunt ocupat si nu vreau ca voi sa ma deranjati.

???:Sa inteleg ca ea e ocupatia ta?

Jimin: Yoongi am spus clar ca nu vreau vizitatori,acum pleaca! Jimin s-a ridicat destul de nervos apoi l-a dat afara pe acel..Yoongi am inteles ca il cheama.

Eu: Jimin nu trebuia sa fi asa de rau,putea si el sa stea cu noi...

Jimin: Tu sa taci!Nu ti-am cerut parerea!

Jimin chiar parea nervos...nu am mai vrut sa stau pe langa el,asa ca am fugit repede din casa lui.Am avut noroc.Am fugit acasa si am vazut ca toata lumea dormea.
M-am dus la DongHae si am lovit-o ca sa se trezasca.

DongHae: JUR CA DACA MA MAI TREZESTI ASA AM SA TE-

Eu: Da,da am inteles.Ma iubesti.Sa stii ca nu a fost asa de rau sa petrec putin timp cu Jimin.

DongHea: Ooo,sa stii ca vreau nepoti!

Eu: DONGHAE CU CHIAR TI-O CERI DE DATA ASTA.

DongHae: Ce?Vreau sa fiu matusaaa.

Eu: TACI SI ASCULTA.Deci,da,da nu a fost asa de rau sa petrec putin timp cu Jimin daaaaar cand a venit un prieten la el s-a enervat destul de tare siiiii,dupa am plecat.

DongHae: Ti-a facut ceva tie?!Il omor!

Eu: Caaalm draga nu mi-a facut nimic,nu a avut timp.Am fugit destul de repede si nu a apucat sa imi faca ceva.

DongHae: Nu mai am incredere in el.

Am vrut sa spun si eu ceva dar am fost intrerupta de sonerie.DongHae a ofat si a mers sa deschida usa.Cand a deschis usa Jimin statea in fata usii.Norocul nostru ca ea a apucat sa inchida usa repede apoi a incuiat-o.
Jimin a continuat sa bata la usa,dar dupa 5 minute s-a oprit.
M-am uitat la ceas si am vazut ca era ora 23:46.Eu cu DongHae am decis sa mergem la culcare.
Am urcat sus la mine in camera dar nu am putut sa dorm,ma tot gandeam la Jimin,nu pot sa mint...

"Am inceput sa ma atasez el"

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 22, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

❝ rude neighbor ❞Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum