HyoYoo P.O.V
Eu: DongHae, sigur ne-a urmarit...fix dupa ce am terminat propozitia el a venit si s-a asezat langa mine.
DongHae: HyoYoo..Eu mi-am adus aminte ca am putina treaba acasa...spune ea ranjind.Ne vedem mai tarziu,paa! se ridica repede si fuge spre usa.
Am ramas doar eu si Jimin singuri.UGH AM SA O OMOR PE DONGHAE CAND AJUNGEM ACASA.
Jimin:Auzi,noi am cam inceput cu stangul,nu vrei sa...Bem aici un suc si sa ne mai cunoastem?spune el zambind.Zambetul lui e asa de adorabiiil~..Nu HyoYoo,fi dura.
Eu:Da..De ce nu...am spus eu si am incercat sa par indiferenta.
El doar a zambit si a comandat doua sucuri.Am inceput sa povestim si nu mai parea un tip asa de rau.E mult mai dragut odata ce l-am cunoscut.
Am stat acolo cateva ore apoi am plecat spre casa,mergeam la el sa vedem un film.Nu mi-a zis ce film,mi-a spus ca e o surpriza.Nu inteleg,nu are rost sa ascunda asta de mine,doar e un simplu film,nimic important.DongHae P.O.V
Dupa ce am plecat de la terasa am mers pana la bibleoteca.Stiu,stiu eu nu prea par genul care merge la bibleoteca sau care sa citeasca...Dar mie chiar imi plac lucrurile astea.
Am ajuns frumos la bibleoteca dupa care am intrat si am inceput ca caut o carte.Cum ma plimbam printre rafturi am vazut un baiat destul de dragut...Probabil a observat ca ma holbam la el asa ca si-a intors privirea spre mine.Si eu mi-am intors repede capul rusinata,FIRAR DONGHE!
Ugh...Ar trebuii sa incetez sa ma holbez la straini al naibii de draguti...In fine,dupa cateva minute mi-am luat o carte si m-am asezat jos pe un fotoliu.Nici bine nu am deschis cartea si acel om la care ma holbasem la el mai devreme a venit si s-a asezat langa mine.
???: Buna.spune el zambind.
Eu: Buna.raspund eu,tot zambind
???: Eu sunt NamJoon!Ma bucur sa te cunosc.continua sa zambeasca.
Eu: Eu sunt DongHae,incantata. ii zambesc inapoi.
Discutia noastra a continuat.Am descoperit ca avem foarte multe in comun.El m-a chemat maine sa iesim la un suc,sa vorbim putin mai mult.Nu ar fi fost frumos sa refuz,asa ca am acceptat.
Am mai stat putin si am citit dupa care am pornit spre casa.
Cand am ajuns acasa am vazut ca bunica lui HyoYoo dormea asa ca am urcat sus sa vad daca mai e cineva acasa.Cand am intrat in camera lui HyoYoo nu era acolo,cine stie,poate inca mai e pe afara cu Jimin.
Dar ma intreb cum de HyoHoon nu a venit inca...Inca e cu baiatul ala,nu il stiu,nu prea stiu ce sa cred despre el.
Oricum,eu m-am pus in pat si mi-am bagat castile in urechi,planuiam sa trag un pui de somn,doar asa vreo ora sau doua....
Am mai stat putin apoi am adormit.
HyoHoon P.O.V
Eram cu JungKook la el acasa,m-a chemat la el sa ne jucam cateva jocuri video.
Ne jucam Need for speed.Nu imi prea placea pentru ca mereu ma lasa sa castig.
Eu: JungKook!Vreau sa castig cinstit! am spus eu bosumflata si ma uitam la el.
Jungkook: Bine,bine promit ca nu mai fac asa tura viitoare.
Eu: Asa ai spus si ultimele doua ture!
Jungkook: De data asta promit ca nu mai fac.
Ne-am pus sa ne mai jucam si el chiar s-a tinut de promisiune.
Eu: Jungkook ar fi timpul sa plec si eu,bunica mea probabil e ingrijorata...
Jungkook: Um..Sigur,daca tu vrei.Haide,te duc eu.
Eu: Nu,nu lasa!Pot sa ma duc si pe jos.
Jungkook: Acum ca m-am oferit nu poti sa ma refuzi. spune el zambind.
Eu: Off...Bine,bine.Sa mergem!
Am iesit amandoi afara apoi am intrat in masina lui.Nu dupa mult timp am ajuns acasa la bunica.
Eu: Multumesc .am spus in timp ce ma uitam la Jungkook si zambeam.
Jungkook: Nu e nevoie sa imi multumesti,ne mai vedem,paa! a spus zambind dupa a urcat in masina si a plecat.
Am intrat si eu in casa si am observat ca bunica si DongHae dormeau,dar HyoYoo nu parea sa fi acasa.Eu m-am asezat pe canapea si am dat drumul la televizor.Nu am putut sa fiu atenta la televizor,ma gandeam doar la Jungkook.Cred ca...
''M-am indragostit''
CITEȘTI
❝ rude neighbor ❞
Romance❝ Every girl wants a bad boy who is only good for her. ❞ ⠀ ⠀ ⠀⠀⠀⠀da oameni buni,povestea e inspirata dintr-un ff. ⠀⠀⠀acum va rog sa nu-mi mai scoate-ti ochii cu asta,pls