............
"Taemin-ah? Taemin-ah?" yine nerede bu çocuk. Her gün bir yere kayboluyor yine oraya gittiyse eğer bugün benden baya çekeceği var. "Ahh. Hyung çok gürültü yapıyorsun." Gözlerini ovuşturarak dolabın arkasında çıktı. "Ne dedin sen?" Gülümseyerek sert bir ses tonuyla kafasını kolumun altına aldım saçlarını karıştırdım. "Özür dilerim. Özür dilerim hyung.."..
.........
"Hey hey hey polis geliyor." , "Aişh yine mi?" sanatımıza bile karışıyorlar. Ayrıca neden her seferinde o kadar kişi içinde benim peşime düşüyorlar ki daracık aralara girip saklanmaktan usandım kötü bir şey de yapmıyoruz ki... Polisin uzaklaştığını görünce saklandığım aradan çıkıp söylenerek üstümü silkelemeye başladım. "Demek her seferinde buraya saklanıyordun. Çok zekisin." duyduğum sesle yavaşça arkamı döndüğümde hemen hemen benle aynı boyda diyebileceğim polis aptal bir gülümsemesiyle bana bakıyordu. Tekrardan kaçmaya başladım...
..........
"Neden benim kız kardeşim hep paçoz bir şeyler giyiyor ki? Hey değiştir şunları." , "Ne yapayım oppa. Sen beğenmiyorsun diye giyinmeyecek miyim?" , "Evet giymeyeceksin." dolabına baktığım da hiç bir kıyafeti hoşuma gitmemişti. Kolundan tutup bir mağazaya götürdüm "Oppa ben kıyafetlerimi seviyorum." , "Ben sevmiyorum üstellik benim doğum günümde kardeşimin güzel olması gerek." .Gülüşürken biri yanımızdan hızla geçtiği sıra bana çarptı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Hayaller - SHINee
Фанфик"Beş Parıldayan Genç" We Are Shining SHINee^^ SHINee is Back^^