Amber özür dileyip alaycı bir şekilde gülümsedi."Hey, hey polis geliyor kaçın."
Jinki elinde ki boyayı yere atıp
"Geliyor işte kas yığını."
diyerek koşmaya başladı. Polis Amber 'ı fark etmeden Jinki 'nin peşinden gitti. Jinki bir araya girip saklandı nefes alış verişleri o kadar hızlıydı ki duyulabilirdi.
Polisin gittiğini fark edince aradan çıkıp üstünü temizlediği sırada
"Demek buradaydın Ajushi."
Jinki polisi arkada gelen Amber 'a doğru itip tekrar koşmaya başlar.
......
"Hey küçük haspa dolabın resmen çöplük bunların hiç birini doğum günümde giymene izin veremem kalk alış verişe gidiyoruz."
"Ama oppa ben kıyafetlerimi seviyorum."
"Çok konuşma ben sevmiyorum bu yüzden kız kardeşimin o çöpleri giymesine müsaade edemem."
Kibum, Yeri 'yi zorlada olsa alışveriş merkezine götürür.
Bir kaç kıyafet aldıktan sonra makyaj malzemesi seçerken kardeşine birisi hızlıca çarpıp geçer özür dilemeden
"HEY."
ardından polis hızlıca yanlarından geçer. Kibum tamamen sinir küpüne dönüşmüştü bu esnada onları takip eden Amber yanlarından geçecekken Kibum durdurur.
"Hey, özür dile."
"Ne?"
"Özür dile dedim aptal mısın?"
Yeri, Kibum 'un kolundan çekiştirerek
"Oppa yapma böyle. Oppa."
Kibum kaşlarını çatarak Yeri 'ye bakıp tekrar Amber 'a döner. Arkadan biri yaklaşıp
"Amber ne arıyorsun burada ?"
"Ah ~ Unnie."
Jessica, Amber ile oradan tam uzaklaşacakken
"Hey, birilerinin özür dilemesi gerekiyor."
Jessica dönüp
"Ne zaman saygılı konuşmayı öğrenirsen o zaman bizzat gelip ben özür dileyecem.".
.....
Jinki daha fazla dayanamayıp yorulduğu için bayılmıştı. Polis önce şaşırır daha sonra sırtına alıp hastaneye götürmek için taksi durdurur.
Yarım saat sonra Jinki uyanır.
"Ahh başım ahh."
Az ileride duran polisi fark edince susup sessizce kaçacak iken tam polis arkasını dönüp Jinki 'nin yanına gelir.
"Uyanmana sevindim. Bu arada 25 yaşındaymışsın benden sadece bir yaş büyüksün ama neden yaşlı bir amca gibisin."
polis ukalaca gülümseyerek konuşurken
"O zaman bana saygılı olman gerek. Ne geveze birisin sen."
"Her neyse iyiysen artık merkeze geçelim."
Jinki aniden başını tutup sızlanır.
"Ahh başım ahh."
"Ajushi numara yapmamalısın hiç yakışmıyor sana."
Jinki polisin koluna vurup
"Hey, geveze gidip ağrı kesici vermelerini söylesene."
"Pekii fakat benim adım geveze değil. Jonghyun." .
Jinki geçiştirecek bir şekilde kafasını sallayıp gönderir.
Jonghyun gider gitmez Jinki ayağa kalkıp tam hastaneden çıkacakken iken abisi ile çarpışır.
"Hyung."
"Ne oldu neden burdasın ?"
Jinki gözlerini kaçırarak
"Hiç. Hiç bir şey olmadı sadece senin yanına gelmiştim. Neyse seni gördüğüme göre artık gitmeliyim."
hızlıca abisinin yanında ayrılıp koşmaya başlar.
En sonunda eve varır içeriye girdiğinde babası alkol masasını kurmuş sarhoş bir şekilde oturuyor o kadar sarhoş ki Jinki 'nin geldiğini bile fark etmemişti. Jinki odasına geçip yatağına uzanmak için arka cebinden cüzdanını çıkarmak için elini cebine götürdü fakat cüzdanı yoktu.
.....
"Ah yine mi kaçtı bu. Neyse cüzdanını almak için kendin geleceksin bana."
Jonghyun gülümseyip hastaneden ayrılır.
ARKADAŞLAR VOTE VE YORUMLARINIZI UNUTMAYIN. BU ARADA KITAP KAPAĞINI HAZIRLAYAN YAREN ÇOK TEŞEKKÜR EDERIM.^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Hayaller - SHINee
Fanfiction"Beş Parıldayan Genç" We Are Shining SHINee^^ SHINee is Back^^