Selam arkadaşlar geri döndüm. Şu an sizi daha fazla bekletmeden yeni bölümü yazmaya başlayayım fakat bölüm sonunda oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın.^^
...
Minho sahnede epeyce bir havaya girmişti salonda yükselen çığlık sesleri hoşuna gitmişti sanki ömrünü sahnede geçirmiş bir idol gibiydi. Şarkı bitince hızla sahneden ayrıldı, içeriye girdiğinde "Dediğini yaptım işte daha fazla şey beklemeyin benden." , "Manyak mısın sen şuan beklentilerin üzerinde bir performans sergiledin. Bundan sonra daha sıkı çalış." Hyuk Jae gülümseyerek Minho'nun yanından ayrıldı.
Ertesi sabah yine kulüpte toplandılar Kibum'un yüzü asıktı Jong ve Jinki ona göre daha güler yüzle oturuyorlardı sandalyede. Hyuk Jae kulüp başkanı olarak ayağa kalkıp "Arkadaşlar bugün iki duyuruda bulunacağım. Birincisi dün yapılan rap yarışmasında oy çokluğuyla Choi Minho seçildi." Minho şaşkınca ayağa kalkıp,
"Ne? Nasıl olur bu?"dedi. Jinki kocaman gülümseyerek ayağa kalkıp "Aramıza hoşgeldin." , "Bir şartla bunu onaylarım Taemin'de bu grupta olacak." Üçlü birbirine bakıp "Olur."dediler. Taemin oturduğu yerde Minho 'nun kolunu tutup "Hyung.--" dedi ve ayağa kalktı. "Hyung biliyorsun abimi." , "Evet biliyorum ama eminim artık bir şey demeyecektir." , "Nasıl?" , "Çünkü artık seninle uğraşacak zamanı olmuyo Jinri'yle uğraşıyor.".
Deyip sinsice gülümsedi. Jongin tereddüt edercesine konuşup, "Şey, acaba ikinci duyuru ne ?" Hyuk Jae birden kendisini toparlayıp "Ah, evet ikinci duyuru her yıl olduğu gibi okulumuzda baharın gelişiyle ilgili festival düzenlenmekte ve bu festivalde kulübümüz çok önemli rol almakta şarkı, dans, gibi yarışmalar ve gösteriler düzenleyeceğiz. Ve bu yüzden aramızda oluşan yeni gruptan ricamız
bu festivalde güzel bir etkinlik yapmanızı rica ediyorum. Ayrıca Jongin, Krystal ve Taemin üçlüsünden de özel bir ricam var dans etkinliklerini sizin düzenlemenizi ayarlamanızı istiyorum bende size yardımcı olacağım." , "Harika tanıdığım bir kaç arkadaşım var dans konusunda bize yardımcı olacaklarını düşünüyorum."dedi Jongin heyecanlı bir şekilde.
Hyeyeon ayağa kalkıp, "Hyuk Jae oppa, gerçekten küçük konuları çok uzatarak konuşmayı seviyorsun değil mi? Her neyse bu festival 9ay sonra düzenlenecek hepinize bol şans. Çok çalışın."diyerem konuyu kapatıp odadan çıktı. Hyuk Jae arkasından aptal bir gülümsemeyle çıktı.
Oda da sadece yeni grup ve Amber, Krystal ve Jongin kaldı. Jong "Böyle düşman gibi birbirimize bakıp duracakmıyız. Artık bir grubuz farkındaysanız ve --" Kibum'a dönüp "-bu grubun oluşmasını en çok sen istiyordun. Hadi kalkın da barışın konunuzu biliyorum çok saçma uzatmayın bu saçmalığı." Jong ayağa kalkıp Minho ve Kibum'u yan yana getirdi.
Herkes onların konuşup barışmasını bekledi uzunca bir sessizlik oluştu oda da, Minho gülmseyip "BB kremi alırım sana." Kibum bunu duyunca yüzünde ki meymenetsiz ifadeyi kaldırıp Minho'ya sarıldı . Oda da kahkaha sesleri yükselmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Hayaller - SHINee
Fiksi Penggemar"Beş Parıldayan Genç" We Are Shining SHINee^^ SHINee is Back^^