Urfa'ya Yolculuk:|

27 2 5
                                    

Evet tamı tamına 4 saattir yaz sıcağında yolculuk yapıyoruz ve gercekten babamın sıkıcı müziklerinden bunaldım kulaklıklarımın takılı olmasına rağmen o sıkıcı müzik kulagıma geliyor ve midem kötü durumda!!

Kimden; angara Bebesi♡:
"Napıyosun, yolculuk nasıl kıvırcık bela?? :)"
Telefonuma gelen bu mesaj bildirimiyle yüzüme saçma bi gülümseme geldi ve cam kenarında oturmanın rahatlığıyla mesaja cevap yazdım

Kime; angara Bebesi♡:
"ÖLÜYORUM!!! Sıcak ve sıkıcı bi yolculuk:(( sen napıyosun nerdesin?? :)"

Iletim raporunun gelmesinin üzerinden bir dakika gecmeden yeni bi mesaj geldi,

Kimden; angara Bebesi♡:
"Ölüm kelimesini bidaha ağzına almayacağına söz vermiştin Asya!!! Bende oturuyorum evdeyim sıkıldım... Ve sanırım ııı sesini özlemiş olabilirim :/"

AAAAAAA!!! Ne demişti o?? Inanmıyorum! Icimden cığlıklar atarken hemen bizi temsil ettigine inandığım müziği actim Emre kaya; benimsin. Agzım kulaklarımda cevap yazdım

Kime; angara Bebesi♡:
"Şey şu an konuşmamız biraz zor mola verdigimizde ararım konusuruz belki :) ve o ölüm kelimsi falan bi şakaydı :|"

Cevap beklerken onun resimlerine bakmaya karar verdim ve intermetimi acıp Instagrama girdim.
Telefon internet gördüğü icin heyecan yapmış olacak ki dondu ve mesaj gelmisti bende hemen biseyler yapıp telefonu düzelttim ve mesaj yine beni güldürdü...

Kimden; angara Bebesi♡:
"Ölümü yakıştıramadığım kisiler listesi kraliçesi daha kaç saat var urfaya yetişmeye?? "

Hadi ama bu çocuk bana Aşık!! Bakar mısınız kim neden böyle bişey yazar ki kardeşi gibi gördüğü birine şahsen ben ancak sevdiğim kişiye yakıştırmam ölümü yani ONA!!!
Cevap yazdım..

Kime; angara Bebesi♡:
" heeyy sakin ol şampiyon bana aşîk olduğunu bu kadar da belli etme djsjsjsks. Ve teşekkur ederim yakışıklı angara bebesi ;*"

Evet tamamen bilerek yaptım! Nihahahah kötü kadın gülüşü!!

Ahhh onun benim icin parmaklarını yorarak mesaj atması bile benim içime huzur katıyordu...

Kimden; angara Bebesi♡:
"Ahh tatlım ben seni anladım asıl sen bana yürüyosun be jsjdjsjs ama bak şimdi hoşuma gitti zaten baska birine Aşkım canım cicim demen iyi olmazdı belki bigün sende istersen bana diyebilirsin iste o gün bende sırlarımı sana dökücem Başımın belası :))"


Aman ALLAHIM!!! Bu çocuk napmaya calışıyor böyle! Biliyordum biliyordum o da beni seviyorr biliyordum yaşasın oley bee!!!
Ahh icimden sevinç çığlıkları atarken yeni gelen whatsapp bildirimlerine bakmaya karar verdim ikimizin ortak olduğu bi grup vardı GALATASARAY grubu evet ben koyu bi Galatasaraylıyım millet.
Gruptan herkesle aram iyidir hatta bazılarıyla baya baya iyi onlardan birisi ise Herifim olmasını istediğim kisiydi yani Burak!
Arabanın durmasıyla mola verdiğimizi bi benzinlik alanda olduğumuzu fatk ettim ve lavaboya diye indim arabadan.
Lavabonun arka tarafında bulunan park gibi yerde bi banka oturup onu aradim
Angara bebesi♡ aranıyor...

Düüttt. Ilk calışta açtı ahhh ben bu çocuga bayılıyorum...
"Efendim"
"Alo! Meraba napıyosun Yavşak bebe!! " diyip güldüm.
Güldü"Iyiyim baş belası evdeyim sen napıyosun"
"Hmm. Bende mola verdik iki dakika sesime aşık olan özleyen sana acıdımda arıyayım dedim yani yazık sana da" hahaha!!

Koca bi kahkaha attık!
" iyi yaptın cırtlak prenses, zaten sen olmasan kimse beni düsünmez ki"
"Tabiki ben seni senden daha cok düşünüyorum. Zaten ıııh şey yani neyse"
"Bak asya yarım kalmış cümleleri sevmiyorum, cümlenin sonunda ne olursa olsun bitir lütfen cümleni prenses olur mu?"
Ayy bayılıcam! "Olur. Şey yani bende sesini özlüyorum ve sesin iyi geliyor baya baya iyi hemde"
"Iıı o mevzuya gelirsek bende itiraf edicem. Senin sesini duymadan gülüşünü duymadan eksik oluyorum!! ASYA biliyorum ne zamanı ne vakti ama lutfen beni sensiz bırakma. Belki dostun olarak görüyorsun beni ama lütfen nasıl olursa olsun beni kendinden mahrum bırakma!!"

AMAN ALLAHIM!!!
" Burak..." hey ben ağlıyordum!!!
"Benn burak ben" basbaya ağlıyordum sanırım sancılı günler pek yakında bundan ötürü biraz duygusalım ve ben bu konuşmayı beklemiyordum. Mutluluktan ağlıyordum...
"Asya!! Asya tamam tamam offf Allah beni bildiği gibi yapsın. Lutfen ağlama lutfenn. Yalvarıyorum ağlama ben ne yaptım ki! Özür dilerim. Seni hak etmiyorum dimi ya ben-"

"BURAK! Ben seni cok seviyorum.."
"Biliyordum sevmedigini biliyordum iste. Haaa!! ne dedin sen?? Oha sende beni benim seni sevdigim gibi mi yok ya ben delirdim galibaa!!! Asya'm sen ciddi misin?"
"E-veet ben seni yeni degil be- ben sana aşığım. Sen benim gülüşümsün be!!"
"Hassiktir!! Sen neden bana demedin ki bende en başından beridir sana karşı boş değildim. Oha lan. Seviyorum ulan deli gibi tam tamına 8 aydır deli gibi.."
"Hahahah tamam tamam. Ben şimdi kapatıcam sonra konuşuruz hayatımın gerçeği"
"He şey o zaman dikkatli ol mesaj atarsın müsait oldugunda"
"Peki sende dikkat et."
"Şeyy!! Burak- Asya'm"
Aynı anda o benim bende onun adını söyledigimde güldük
"Sen söyle önce" hahaha yine güldük ikimizde yine aynı anda dedik
"ŞEY SENI SEVIYORUM"
"SENI SEVIYORUM".
Yok daha neler!!!
Aynı anda dediydik ne ara böyle olduk yavv..
-Asyaaa
Ablam!!
-Geliyorum abla.
-nerdesin sen ya napıyosun orda?
- Geldim abla telefonum çaldı, zeliş nerde olduğumuzu soracak heralde ben arıyıp geliyorum.
-Tamam acele et canım babam kızmasın.
-Tamam meleğim.

Telefonu kapatmıştım mesaj atmıştım Burağa ablam geldi diye tamam demişti anlayışlı cocuk.

Zelişimm. Aranıyor...
"ALOO! napisen kız?"
"Aşkiumm napayım seni bekliyorum kaç saat var daha hani saat 11 de burdaydınız!?"
"Ben mi kullanıyorum arabayı kanka babama sor"
"Ayy yok almıyım ben. Neyse nasılsın yolculuk kötümü offf cok özledim ama"
"Bende yaa. Yolculuk deme iğrenç yav. Sıcak. Ayyyy noldu noldu bir bilsen. Bak simdi söyliycem ama sonra kapatmam gerek tamam mi?"
"Ayy noldu nolduuu cabuk anlat. Tamam kapatırız ya anlatt."
"Kankağģ...!" Resmen haykırdım.
"Burak ve ben cıkıyoruz sanırım bana ilan-ı aşk yaptı bende yaptım gerçi de hahaha"
"Neee ohaa. Neyse baban kızmasın Asya'm hadi geldiğinde konuşuruz"
"Tamam zeliş'im ben simdi kapatıyorum. Görüşürüzzzz"
"By byy öptümm.."


Çünkü Sebebim Var!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin