Bende yavas yavas arkama döndum.sanki kaslarıyla hava atarcasina uzun boyuyla hepinizi ezerim dercesine etrafindakilerine bakti sonra donup bize bakti.bu bakis karsisinda kolumu tutan yabanci bi anda kolumu birakip arkamdaki cocugun yanina gitti uzun sure birbirlerine sonra donup bana baktilar.bende onlari izliyodum kafami sagima cevirip hizlica cafeden ciktim.eve dogru yururken "birak lan kizin kolunu"diyisi aklima gelip duruyodu yoksa aşık mi oluyodum yok ya ne aşıgi aşık falan degilim sadece beni o sapik suratlidan kurtarmasi hosuma gitti sahi o davut denilen cocuk neden boyle davrandiki bana off esra yine sacmalamaya basladin.kendi kendime konusurken eve varmisim.kapiyi hizlica caldim kapiyi acan kimse yoktu sanirim babam evde degildi derken kapiyi biri acti bu babam degildi.guzel giyinmis bi kadin.sinirle gozlerim babami ararken ordan bi ses "kim o hayatim" diyiverdi.evet bu ses babamin sesiydi.hizlica eve girdim babam saskinlik icerisinde aciklayabilirim dercesine bana bakiyordu.evet bu ilk degildi herseferinde baska kadin goruyordum evin icinde artik babamin birdaha yapmicam yalanlarindan da bikmistim.gozlerimden akan damlalarla odama ciktim hizlica bavulumu hazirlayip merdivenlerden indim babam önümu keserek "kizim bak Ben berna ablani seviyorum sana solicektim"kadinin adi bernaydi demek.kadina acimsi gozlerle bakarak kisik bir sesle "babam seni cok uzer sen ilk degilsin senden once cok kadin getirdi buraya" kadin bu sozler karsisinda telasli gozlerle once uzun sure bana sonra babama bakti sonra hizlica evden ayrildi babam bagrarak "berna bi dur dinle" diyerek pesinden gitti ama yetisememisti kizgin suratla eve giren babama "noldu bernanmida terk etti seni"diyince fazlasiyla tasmisti sert bi sekilde tokat atti nolduğunu anlamadim babam ilk defa bana tokat atmisti aglayarak köşede Duran bavulumu alip evden ayrildim.
Sonraki bölüm akşama veya yarın eklenecek bazi yerlerde yazim yanlislari olabilir kusura bakmayin yorumlarinizi ve votelerinizi bekliyorum sizi seviyorum bidaki bolumde gorusmek uzere😜😚