- Naa, mit szóltok?-kérdeztem a még mindig ünneplő barátaimat
- Király!- ordította Alex és Boldi
- Úú Maja, ez nagyon szuper!- ugrott a nyakamba Ramóna
- Csabi! Bevállalod a vezetést? -kérdeztem -te vagy az egyetlen normális fiú, akire rábíznám a vezetés-néztem a még mindig ugráló Boldiékra
- Persze!- röhögött Csabi és átkarolta a vállamat.
- Mikor indulunk?- kérdezte Fruzsi izgatottam
- Két hónap múlva.-válaszoltam
- Okés- vigyorgott
A lányok egész hónapban hívogattak. Olyanokat kérdeztek az utazással kapcsolatban amikre én sem tudtam a választ. A fiúk nyogodtabbak voltak. Alexék az elején még hívogattak és olyanokat kiabáltak a telefonba, hogy "váá" meg "király" de ők idővel lenyugodtak.
Néhány ember az indulás elött pár órával pakol be és készül el, viszont vannak olyanok akik az indulás elött két hónappal pakolnak be. Nos ezek lennénk mi. Legtöbbünk már bepakolt egy-két cuccot a bőröndbe. Én megvizsgáltam a kisbuszunk és meggyőződtem arról, hogy mindannyian beleférünk a cuccainkal együtt.
Csapatunkban Fruzsi az aki a legpontosabb és mindenben biztosra akar menni. Ő az akinek a laptopján most ebben a két hónapban nem a Facebook meg a Youtube van megnyitva, hanem a google maps meg az útvonaltervező. Színte biztos vagyok benne, hogy ebben a pillanatban is azt tervezgeti, hogy hova fogunk menni utunk során.
Én többnyire csak a kocsival kapcsolatos dolgokat böngésztem ki. Mivel enyém az autó (erre a nyárra) az én felelősségem ha történik vele valami. Úgyhogy megnéztem, hogy mennyit fogyaszt, kell e szervíz, egyáltalán működik e (elég régi) A többi dolgot meg Fruzsira bíztam. Bízok benne, ezekhez a dolgokhoz nagyon ért.
Az utolsó megbízható egyben normális ember az Csabi. Ő fogja vezetni az autót. Neki mondjuk nem kell annyira előkészülnie stb. De azért ő az aki a legfontosabb feladatot kapta.
Nos, Ramitól, Alextől és Bolditól csak annyit kérünk, hogy pakoljanak be maguknak (bár lehet, hogy azt se csinálják meg) Jó, oké, nem az eszük miatt szeretjük őket.
YOU ARE READING
Örökké tartó nyár
Teen FictionMinden 17 éves álma, hogy nyáron a legjobb barátaival körbeutazza egész Európát. Maja az überjófej nagypapája segítségével megis tudja ezt valósítani.