Úgy imádjuk Justint!

26 1 0
                                    

Zsófi miközben a térképet és a jegyzeteit tanulmányozta, Csabit próbálta irányítani, hogy merre menjen.

- Haggyá' má' Zsófi, én vagyok a sofőr, én döntöm el, hogy merre menjünk!

- Neem! Órákig készítettem a jegyzetet, és napokig tanulmányoztam a google maps-et!- nyivákolt Zsófi

- Látod ezt? -kérdezte Csabi a telójára mutatva- ez itt az útvonal tervező. Pillanatokon belül megmutatja merre menj és nem kell jegyzeteket csinálnod!

- Majaa! Csinálj már valamit!- kiabálta Zsófi

- Csabi! Éppen egy útfennakadás felé tartasz! -mutattam a hatalmas felkiáltójelre ami ott villodott a telóján

- Basszameg!- mondta -oké Zsófi mutass utat -dőlt hátra

- Oké! -mondta lelkesen -szóval ha itt befordulsz... -kezdett Zsófi magyarázni

Miután sikeresen elkerültük a dugót Zsófi feltekerte a rádiót. Éppen egy Justin Biber szám ment, de gyorsan tovább tekerte. Már örült, hogy Rami nem vette észre, de hirtelen felsikoltott.

- Nee! Zsófiii! Kapcsold visszaa! Ez a kedvenc számom!- sivította Rami

Tudniillik, hogy Rami megőrül Justin Biber- ért, Justin Timberlake- ért és mindenfél Justin- ért. Ja meg az One Draction-t is sivítozva hallgatja. Ő egy ilyen lányos lány.

- Jajj, ne már! -kiáltottunk fel mindannyia.

- Rami! Frankóra utálom ezt a gyereket! Kapcsoljuk már el! -mondta Csabi és a fejét ütögette a kormányba (éppen piros volt a lámpa így megtehette)

- De ojaan cukiii! -kiabálta

És egy teljes három percig Justint és Ramit kellett hallgatnom. Na meg azt, hogy What do you mean... oh, oh, oh, what dou you mean...

Mikor már nem bírtuk, Csabi idegesen kezdett dobolni a lábával, ami azért gáz, mert alatta volt a fék, Zsófi a füléhez szorította a jegyzeteit, mert a google maps hangszigetel, én pedig Alex fülhallgatójáért könyörögtem. Boldi pedig... nos Boldi szerintem rosszat álmodott.

Örökké tartó nyárWhere stories live. Discover now