CS~1~ Yolculuk

284 13 4
                                    


Bugün hiç beklemediğim bir şey oldu. Regina ayağıma kadar gelip benden özür diledi. Tüm halkın önünde bana bağırdığı için. Ondan böyle bir şey beklemezdim ama hoşuma da gitmedi değil.

Neal döndüğünden beri her şey daha da tuhaflaştı. Yıllar önce beni bırakıp giden adamı New York 'ta yakalayıp, Storybrooke'a getirmek.. biraz fazla imkansız sanki.

Henry'ye yalan söylediğim için hâlâ vicdan azabı çekiyorum. Ama Neal'dan haber almadığım için bende onun öldüğünü sanmıştım.

Ama malesef ki hiçbir şey yaşanmamış gibi Henry, ben ve Neal mutlu mesut bir aile olarak yaşayamayız. Neal'ı affedebileceğimi sanmıyorum.

Rumplestiltskin yine benden bir şey saklıyor. Ama ne olduğunu bulmakta kararlıyım.

Zaman geçişi :

Yer: Var olmayan Ülke

Yönetici: Peter Pan

~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~

Peter'ın ağzından:

"Çok az kaldı dostlarım! Kurtuluşumuza çok az kaldı. Storybrooke'dan misafirlerimiz gelecek. Onlarla bir güzel eğleneceğiz ama aynı zamanda kurtuluşumuz da onlarda. Pandora'nın kutusu."

Herkes bağırışıp alkış tutmaya başladı. Zafer edasıyla gülümsedim.

Aslında tek istediğim şey oğlum Rumplestiltskin'e kavuşmak. Ama onun beni isteyeceğini pek sanmıyorum. Zaten genç olduğum için beni tanımayacak. Ama herkesi burada hapsedip gerçek inananın kalbine sahip olduğum zaman hep genç kalacağım. Ve gerçek inananı kandırmanın bir yolunu bulmalıyım.

Kendi kendime fısıldaşırken Tink'le karşılaştım.

"Senin burada ne işin var? "

"Sana hesap vemrek zorunda değilim. Git başımdan."

"Çok tatlısın Tink. Ama bu numaraların bana sökmez. Yakında istediğime kavuşacağım. Yeni gelecek misafirlerimize karşı iyi davran. "

"Başarısız olacaksın Peter. Bu sefer güçsüz olacaksın ve senin sıska boynunu kırmak için pusuda bekliyor olacağım."

"Unutma canım ben asla başarısız olmam. "

"Ahah tabi. Daha şimdiden seziyorum. Seni yenecek tek kişi geliyor olacak ve seni alt edecek."

"Umarım fazla yara almazlar. Müsaadenle, pericik."

Tinker Bell'in ağzından:

Şu aptal Peter'dan nefret ediyorum. Kendini bir şey zannedip havalara giriyor. Gıcık.

Umarım yeni geleceklerle dost oluruz da onlarında yardımıyla şu salak Peter'a gününü gösteririm.

Yerlere baka baka kafayı yiyecek raddeye gelmiştim. Yıllar önce Mavi Peri'nin bana verdiği Peri Tozu'nu elimden düşürdüm ve etrafa saçıldı.

Şimdi de peri tozundan geriye kalan en ufak bir tozu aramaya çalışıyorum.

Biraz daha gözümü açıp baksam iyi olacak.

Ah! İşte burada. Şükürler olsun..

Storybrooke:

Emma'nın ağzından:

Saat 1 oldu Henry hâlâ uyuyor. Odasına çıkıp bir baksam iyi olacak.
Tanrım! Henry odasında yok! Nerede bu çocuk! ?

"Henry yok! "

Captain Swan (Türkçe) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin