Son olayların üstünden 3 gün geçmişti ve biz elimiz kolumuz bağlı bir şekilde Tink'in evinde oturup kara kara düşünüyorduk."Aklıma dahiyane bir fikir geldi!"
Dedi Tink.
"Öyle olsa iyi olur."
"Peter'ın Kurukafa Adası'na gitmesini bekleyeceğiz ve bizde arkasından gideceğiz. Mağaraya girdikten sonra o görmeden Regina'yla siz Peter'a bağlanma büyüsü yapacaksınız ve o hareketsiz kalacak. Sonra siz Henry'yi alıp evinize döneceksiniz."
"Dahiyane fikir bu muydu? Bunu düşünemediğimi mi sanıyorsun? Peter salağı biraz akıllıysa mağaraya koruma büyüsü yapacaktır."
"Ah! Doğru ya! Ama endişelenme! Bende biraz peri tozu olacaktı. Peri tozunun aşamayacağı engel yoktur."
Bir tutam peri tozu aldıktan sonra teşekkür edip kulübeden çıktık.
Kancayla beraber yan yana ormanlık alandan geçiyorduk. Oğlumu görmek istiyordum. Onu çok özlemiştim.
Yandaki çalılığın arkasından sesler gelince hızlıca ağacın arkasına saklandık.
Bu Peter'dı. Şımarık velet! Yanında da uzun boylu esmer bir velet daha.
"Anlayacağın bu akşam istediğimi alıyorum. Bu son olacak. Çok az kaldı."
Lanet çocuk bugün mü gidiyordu yani!?
İyice uzaklaştıklarında
"İş başa düştü." diye fısıldadım.
Hızlıca yürüyüp bizimkilerin yanına vardık. Tüm planı onlarada anlatıp, hazırlıklara başladık.
Bugün büyük gündü!
Öncelikle geç gelen bölüm için sizden af diliyorum. Beni bağışlayın. Malum okulların açılmasına az kaldı ve sınav var. Bu yüzden baya meşgulüm. Ön hazırlıklar, denemeler beni çok yoruyor. Vakit bulduğum zamanlar watty'ye giriyorum. Bir dahaki bölüm daha iyi olacak. Okuduğunuz için teşekkürler...
Dip NOT! : sınır koymayı sevmem ama vote gelmediği için yeni bölüm atmıyorum. 100 küsür okunma 13 vote ve 13 yorum var. Okunma sayısında göre çok az. Şimdilik bir dahaki bölüm için 10 vote ve 5 yorum sınırı koyuyorum. Az canlanın yavrularım :***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Swan (Türkçe)
Ciencia FicciónOnce Upon A Time serisinin, Kaptan Kanca♥Emma Swan ikilisinin olağanüstü aşk hikayesi. Not: bu kitap bilincinizi yitirebilmenize yol açabilir. Gerçekten hikayeyi anlamak için gereken tek şey sihre inanmaktır! Umudunuzu yitirmeyin!..