Ik ga street to the point. Ik heb de raarste droom ooit gehad! Ik was op mijn vaders verjaardag! Op de een of andere manier deden ze aardig tegen mij. Behalve hun vieren was ik de enigste daar. Nou na een tijdje wachten kwam mijn moeder naar me toe die uit het niks verscheen. Ze gaf me een klein schaartje met waar je je vingers doorheen doet in hartjes vorm. Ik zeg dat het mooi is en begin spontaan te huilen. Ik zit ook ineens aan een tafel inplaats van een bank ook op een plek waar die allebij niet horen.ik kom er nu pas bij dat alles daar nog was voordat ze heel de muren gingen verfen dus het oude interieur. Mijn moeder troost me en mijn vader komt op zijn knieën naast me zitten. Ik geef hem een klein boekje met tekeningen die ik kan herinneren hoe ik die heb gemaakt (vind ik het engste)mijn moeder is verdwenen. hij bladert het boekje van 6/8 pagina's. Als hij klaar is vraagt hij na een tijdje waarom ben je zo verdrietig. Er gaan honderde dingen door mijn hoofd vooral herinneringen van toen hun me aan het huilen hebben gemaakt. Ik haal mijn schouders op en mijn vader loopt weg. Ineenkeer vraagt Kathleen wat aan me wat ik ben vergeten. (Zij is de aardige van de 2 stiefzussen ) na een paar sec zit ik ineens in een hoek waar ik nooit in mijn leven heb gezeten en zijn Michelle, Caitlin, miss Indy en nog meer mensen die ik me niet meer kan herinneren. Michelle en ik raken in gesprek over weet ik veel wat iets van spuug ofzo. Oh god ik herrinner me net Renaldo en Cassandra in mijn droom. Cass is niet erg maar ren wel. En toen werd ik wakker. Het raarste is ook ik wou daar eigenlijk helemaal niet weg. Alleen af en toe als mijn vader kwam maar dan wou ik dat hij weg ging.
Ik herrinner niet snel dromen maar dan zijn ze nooit zo raar geweest! Ik hoop eerlijk gezegt niet dat tie uitkomt al zal dat moeilijk zijn. Wat ik wel graag wil is een gesprek met mijn vader zidat ik alles kwijt kan hem nooit meer hoef te zien en verder met mijn leven gaan! Klinkt kill maar hij verdient het! Na wat hij me heeft aangedaan!
BYE XD
JE LEEST
Random dingen
RandomWaarschuwing!: je kan spam verwachten. In dit boek laat ik tekeningen zien, korte verhalen of ideeën voor verhalen. Soms kan ik ook mijn gedachtes hierin kwijt en ik denk dat dat vaak gaat gebeuren. Als er iets met een boeken is ofzo zet i'm dat hie...