gwn mijn leven

27 1 5
                                    

Mijn depressie.
Een aantal symptomen ervan zijn dat je voor jezelf minder goed zorgt bv.:
-minder douche
-minder eten
Meer kan ik er niet zo maar bedenken maar ze zijn wel belangrijk in mijn situatie
Oh en ik schrikf alles door elkaar heen geen zin om er een vaste volgorde in te doen

Het word elke dag minder en minder. Ik word blijer en gelukkiger. Ik zorg veel sneller voor mezelf. Ik kan wel goed tekenen zoals je zag en het maakt me hoofd leeg. Mijn moedr zegt dat ik verslaafd ben aan mijn telefoon, ipad en computer. Het is denk ik waar maar dat is ook de enige manier waarop ik mijn favo ytbers kan zien die me blij maken. En nu ff een diep iets.

De meeste mensen die mijn zien zien een gelukkig mooi meisje. Als ik in de spiegel kijk zie ik een gebroken, onzeker meisje die de kleine beetjes waar ze nog van houd koestert. Ze probeerd alle gebroken stukjes terug te plakken. Het lukt maar als ze halverwege is valt alles terug uit elkaar en soms vallen er meer stukjes. Elke keer probeers ze het opnieuw en opnieuw. Soms komt ze ver en soms blijft ze hangen. Ze probeerd alles terug op te bouwen maar wanneer zijn de stukjes zoveel dat het niet meer lukt en ze alleen maar meer gebroken word. Toen kwam hij. Hij heeft haar geholpen terug opte bouwen. Zonder dat hij het zelf wist "lijmde" hij de stukjes terug waar ze horen. Maar de lijm is kinder lijm dus alles viel weer bij de kleinste "beving" uit elkaar en kon ze weer opnieuw beginnen met zijn hulp. Nu...nu is ze even alleen en lukt het niet de stukjes terug te plaatsen. Ze wil hem. Hij houd haar be elkaar. Hij zorgt dat alle stukjes terug op hun plaats komen. Maar hij is er niet en kan haar niet helpen. (Hij is op een festival zo bedoel ik het hij heeft daar alleen geen wifi en hij heeft geen abonnement) Hij wil haar wel helpen maar is te ver weg. Ze moet het voor nu alleen doen.

Er lopen tranen over haar gezicht als ze in de spiegel kijkt. Bijna al haar tranen zijn al opgedroogd van alle andere keren. Het voelt alsof ze alles fout doet. Ze is een niets nut. Ze kan beter dood gaan. Ze wil zig snijden maar houd zichzelf in voor hem, voor haar vriendinnen. Ze houd vol,...maar voor hoelang nog? Straks begint haar hart te breken. Is het dan telaat of kan ze nog gered worden? Niemand weet het...

Random dingenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu