Аз съм София. На 19 съм. Най-добрите ми приятелки се казват Стела и Саманта. Най-странното е че всички започваме със ,,С". Живеем близо една до друга и често преспиваме у някоя. Е днес не беше такъв ден. Стела беше на рожден ден на братовчедка си а Сам щеше да ходи у баба си. Аз щях да си седя вкъщи.
В момента се прибирах от училище. Изведнъж телефонът ми извибрира. Извадих го от джоба си, отключих го и погледнах. Имах съобщение. От непознат номер. Какво пък. Реших да проверя.(Н-непознат, С-Софи)
Н: Джак къде се бавиш и защо не вдигаш скапания телефон?!
С: Извинете имате някаква грешка.
Н: Ол. Не е ли Джак?
С: Не. Дори не съм момче.
Н: Съжалявам. Моля те която и да си ти не давай този номер на никого.
С: Защо?
Н: Моля те.
С: Кой си ти?
Н: Обещай ми.
С: Добре обещавам. Но ми кажи кой си ти.
Н: Наистина ли искаш да знаеш?
С: Да!
Н: Добре. Аз съм Джак Джонсън от Джак и Джак.
С: Да бе. А аз съм Тейлър Суифт.
Н: Не се шегувам.
С: Аз също.
Н: Наистина съм аз.
С: Добре тогава. Щом си ти ми прати снимка къде си и какво правиш сега.
Н: Добре.
С: От къде да знам че това наистина си ти?Н: Искаш още доказателства?
С: Да.
Н: Добре тогава. Имаш ли социални мрежи?
С: Да.
Н: Сега ще ти докажа че това наистина съм аз. Кажи ми как се казваш в тях.
С: Ще ти кажа Instagram ми.
Н: Добре.
С: sofijohnsН: Трябва ми и снимка.
С: Много си досаден.Н: Знам. Джак щесто ми го казва. Хайде прати ми снимка.
С: Оф добре.
Н: Сладка си.
С: Мерси.
Н: Е сега ще ти докажа че това наистина съм аз.
С: Доообреее.
Получих съобщение. От Instagram.
jackj започна да ви следва
Ама това наистина е Джак Джонсън!
Н: Е сега вярваш ли ми?
С: Да. Вярвам ти.
Промених името му в телефонния си указател.
(Дж-Джак)
Дж: Но моля те не давай номера ми на никого.
С: Няма спокойно.
Дж: Джак се появи. Трябва да тръгваме. Ще ти пиша когато мога. Чао Софи.
С: Чао Джак.
Съмнявах се че ще ми пише пак. Та той е известният Джак Джонсън а аз съм едно обикновено момиче със скучен живот. Е все тая. Бях си стигнала вкъщи.
*Хельол. Ето я новата ми книга. Е надявам се да ви хареса и до следващата глава.*
YOU ARE READING
Texting with Jack Johnson
RandomТя е едно обикновено момиче на 17 години. Има обикновен живот. Вманиачена е по телефона си. Обича музиката, филмите и социалните мрежи. Да кажем че е популярна в интернет но не се фука с това. Но едно изпратено по погрешка съобщение ще промени живот...