Deel 2

174 12 2
                                    

pov Kaylee

Ik ben klaar voor het etentje met onze buren. We lopen naar het huis van de nieuwe buren. 'Kaylee?' vraagt m'n vader. 'Ja?' 'Wist je dat er een jongen van jouw leeftijd bij zit?' 'Wow pap, dat heb je volgens mij al 10 x gezegd!' 'Sorry sorry, maar ik vind hem wel wat voor jou!' Lacht hij. We zijn bij het huis aan gekomen en ik denk dat de moeder open doet. 'Hoi, ik ben mevrouw Leijten, kom binnen!' Als ik als laatste binnen stap, fluistert ze in m'n oor:' Samuel is boven, 2de kamer rechts!' 'Dank u wel!' Ik klop op de deur, en ik hoor:' Binnen'. Ik doe de deur open en loop naar binnen. Ik zie een groot 2-persoonsbed, een bureau en wat me opvalt is een plaat van one night stand! Nu weet ik waar ik de achternaam van kende! Het is Samuel Leijten van B-Brave!

Pov Samuel
Ik ben aan het opruimen als er op de deur geklopt word. 'Binnen' roep ik. Er staat een super mooi meisje. 'Hallo?' 'Sorry, zei je wat?' Lacht ze. Wat een mooie lach! 'Maakt niet uit! Ik stelde mezelf voor, ik ben Samuel, Samuel Leijten.' 'Dat weet ik! Ik herkende je naam enzo al!' 'En hoe heet deze mooie dame?' 'Ten eerste: ik ben niet mooi! En ten tweede: Kaylee, Kaylee Schier.' 'Je bent wel mooi!' 'Nietes' ' Welles' 'Nietes' ' wel ik bepaal of ik je mooi vind of niet!' 'Okeee' geeft ze toe.

Sorry, als eerste heb ik super lang niet geüpdatet ( we zijn thuis aan het verbouwen) en ook sorry voor zo'n kort deel!!! Zo snel mogelijk meer!😘

De nieuwe buurjongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu