Hoofdstuk 6:

123 9 2
                                    

De rol van de gf van Kaj gaat naar: XnaomiXb-braveX ❤️❤️ gefeliciteerd!!!
Daarom is het hoofdstuk hier na de date!!
Pov Naomi:
Vandaag ga ik verhuizen naar Amsterdam... Heel leuk hoor! Hoor het sarcasme! Ik moet al mijn vrienden achter laten, ik woonde hier al vanaf m'n geboorte. En nu omdat m'n vader en moeder beter werk hebben gevonden in Amsterdam gaan we daar heen verhuizen. 'Joe hoe aarde aan Naomi?' Roept m'n beste vriendin Sterre. 'Sorry Ster, ik zat te denken al alle herinneringen die ik heb hier.' Ik zucht. 'Hey Naom. Het komt gied we houden contact, we bellen, we spreken af! Gewoon net zoals nu!' Ik zucht. 'Naomi? Kom je? We gaan vertrekken!' Roept m'n moeder vanaf beneden. Ik zucht voor de zoveelste keer vandaag. Ik geef m'n beste vriendin een knuffel. En laat een paar tranen gaan. 'Ik ga je missen schat, ik hou heel veel van je! Tot snel!' Zegt Sterre. Ik knik omdat ik even geen woorden kan uit brengen.
'Lieverd ik moet nu gaan, want ik moest al een kwartier geleden thuis zijn!' Ze geeft me een laatste knuffel. En ik fluister nog stil: 'doei'
Ik stap in de auto, en luister One Night Stand, van Bbrave. Ik ben geen fan, maar vind het gewoon een leuk nummer!Na 2 uur rijden zijn we eindelijk aangekomen in Amsterdam. Ik kijk naar buiten en zie alleen maar villa's staan. 'Mam, pap, je maakt een grapje zeker? Dit huis kunnen we toch niet betalen?' 'Door ons nieuwe werk wel !' Zucht m'n moeder. 'We moeten het haar vertellen, Patricia' fluistert m'n vader. M'n moeder zucht: 'oké, Naomi er gaat het een en ander veranderen. Je vader en ik zullen heel veel weg zijn, op zakenreis en die reis kan een paar dagen zijn maar ook een paar maanden.' De rest hoor ik al niet meer. Ik ren de auto uit. En ren weet ik veel waar heen. Totdat...

Pov Kaj
Ik ben de auto aan het wassen, dat moest zo nodig van m'n ouders. 'Zo doe je ook nog is wat!' Zei mijn vader. Morgen gaan ze weer voor een 1 maand weer op zakenreis. Dat boeit me niet meer echt, ze zijn er nooit, voor me! Net wanneer ik de auto wil schoon spuiten. Bots er een meisje tegen me op. 'Sorry' zegt ze en ze wil weer verder rennen, maar ik houd haar tegen. 'Het maakt niet uit! Hé? Heb je gehuild?' 'Ja!' En ze barst in huilen uit. 'Kom even mee naar me kamer!' Ze kijkt me bang aan. 'Hé, ik doe je niks! Beloofd!' Ze knikt en loopt mee. M'n ouders kijken me even raar aan, maar ik geef er geen aandacht aan. We gaan zitten op m'n bed. 'Wat is er aan de hand?' Vraag ik lief. 'M'n ouders' snikt ze. Ik schrik, ze zullen toch niet... Maar verder kom ik niet, want ze praat weer verder. 'Z'n gaan heel vaak op zakenreis ik zal ze nooit meer zien!' Ik sla een arm om haar heen, even schrikt ze maar al snel ontspant ze. 'Hoe heet je eigenlijk?' Vraag ik. 'Naomi' 'mooie naam!' Lach ik. Ze kijkt me verwachtend aan. ' en jij bent Kaj' lacht ze. Ik schrik is dit een fan? 'Wees maar gerust ik ben geen fan, maar ik ken jullie gewoon. ' lacht ze. Ik zucht van opluchting. ' maar over je ouders.' Gelijk verdwijnt die glimlach. ' ik zit in het zelfde schuitje. Mijn ouders zijn ook heel veel weg. Maar mij maakt het niet meer uit, ze geven toch niet om me' plots geeft ze me een knuffel, ik knuffel haar terug. ' volgens mij hadden we die allebei effe nodig.' Lacht ze. Damnn dit is echt een leuk meisje denk ik bij mezelf. Ik geef haar zonder er bij na te denken een kus op de wang. Ze bloost en kijkt weg. 'Maar volgens mij ben je nieuw hier, want ik heb je echt nog nooit gezien' lach ik. ' ja klopt ik woon hier nog maar net!' 'Mag ik misschien je nummer? Dan kunnen als we allebei alleen zijn misschien afspreken!' Ik bloos. ' wauw bloost dé Kaj van der Voort nou?' Ik lach. 'Niet pesten hè!' 'Sorry! Lacht ze en ze rent weg. Snel ren ik achter haar aan. Als ik haar bij heb, pak ik haar bij haar heupen. En draai ik haar om. Ze kijkt me lachend aan. Onze hoofden komen dichter bij elkaar. Als onze hoofden nog enkele millimeters van elkaar vandaan zijn, kruipt ze weg en gaat ze op mijn bed liggen. Ik ga boven haar hangen en begin haar te kietelen. Ze lacht: ' Kaj stoooopppp!' Lacht ze heel hard. Beneden hoor ik een deur dichtvallen, die zijn vast eerder vertrokken. 'Ik stop alleen voor een kusje' ze kijkt me aan en voor de tweede keer vandaag zijn onze hoofden dicht bij elkaar. Als ik me niet meer kan inhouden, druk ik mijn lippen op die van haar. Ze gaat er gelijk in mee. Al snel strijkt haar tong, over mijn lip, snel doe ik mijn mond een stukje open. Onze tongen spelen een vurig spel. Als ik terug trek. Kijkt ze me lachend aan. Ik trek mezelf en haar omhoog en ga op een knie zitten. 'Lieve Naomi, ik ken je sinds vandaag, nog maar een paar uurtjes, maar in weet dat ik al heel veel van je hou! Wil jij mijn vriendin zijn?' Ze knikt hevig en drukt een kus op mijn mond. 'Mag ik misschien wel je nummer?' Vraag ik lachend! 'Tuurlijk geef me je telefoon maar.' Ik geef mijn telefoon en als ik hem terug krijg, heeft ze zichzelf er in gezet als: Naomi. Ik kijk haar vragend aan. 'Wat is er?' Vraagt ze. 'Mag ik je er ook anders in zetten?' Vraag ik lief. 'Jaa hoor, dit vriendje, vriendinnetje gedoe is een beetje nieuw voor me.' Ze lacht, weer die prachtige lach.

Pov Naomi
Ik zit met Kaj een film te kijken als ik van mijn moeder een berichtje krijg, met de vraag of ik naar huis wil komen, want ze moeten weg, en anders heb ik geen sleutel. 'Kaj ik moet gaan, m'n ouders gaan zo weg en ik heb nog geen sleutel van het huis.' 'Zal ik meegaan?' Vraagt hij lief. 'Is goed' en ik geef hem een kus. We lopen naar buiten. En zien m'n ouders al de auto inladen. 'Waar bleef je nou, zo missen we ons vliegtuig nog!' Schreeuwt m'n moeder boos. 'Het boeit je geeneens wat ik er van vind!' Schreeuw ik terug. Ze rolt met haar ogen. 'Ja hoor rol maar met je ogen, geef hier die kut sleutel!' Schreeuw ik nog bozer. ' oké luister slet. ' ik schrik van de woorden die m'n moeder gebruikt. 'Als wij terug zijn morgen avond, zijn al jouw spullen uit het huis weg! Wij hoeven jou niet meer te zien! En het boeit ons niet waar je gaat wonen, zolang je maar niet bij ons woont!' Ze kijkt me vuil aan, m'n vader op dezelfde manier. Kaj pakt m'n hand. En trekt me naar zijn huis. Even later zien we de auto van mijn ouders rijden.
Ik huil, Kaj trekt me bij hem op schoot. 'Hoe kunnen ze dit doen Kaj? Ik ben hun dochter!' 'Vanaf nu niet meer schat!' Je bent toch 19?' 'Ja hoezo?' 'Wij gaan samen, met evt. mijn vrienden en vriendinnen, in een groot huis wonen. Ik wil hier toch al een tijdje weg!' ' heb je dat voor me over?' ' ja natuurlijk schat! Morgen komen mijn vrienden en vriendinnen hierheen voor een feestje, dan kunnen we het voorstellen en kan jij ze leren kennen.' Ik lach en geef hem een kus. 'Je bent een schat Kaj.' Ik geeuw. 'Ben je moe babe?' Ik bloos bij het woordje babe. Ik knik. Hij tilt me op en brengt me naar zijn kamer. 'Maar ik heb geen kleren bij me.' Kaj loopt naar z'n kleding kast, en pakt er een shirt van hem uit. Hij gooit het naar me toe. Ik trek me shirt uit en zie Kaj verlekkerd naar me kijken. Ik grijns. Ik trek om hem te pesten zijn shirt snel aan en loop langzaam naar zijn bed. Hij pakt me bij me heupen en draait me om. 'Je pest me babe' 'awg arme Kaj hoe kan ik het goed maken?' ' met een kusje.' Fluistert hij in m'n oor. Ik ga heel langzaam naar hem toe en geef hem een heel klein kusje en ga snel in bed liggen onder de dekens. Ik hoor hem lachen. Hij komt ook in bed liggen en al snel val ik in een diepe slaap met Kaj naast me


Ik heb toch maar besloten om door te gaan met dit boek! En daarom een extra lang deel 1400 woorden (ongeveer)
Stem
Comment 💪
Wees geen stille lezer please😊

De nieuwe buurjongenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu