Pov Cassius:
Ik ben aan het afspreken met Ilana, we zijn al heel lang beste vrienden, maar er zijn twee problemen. Ja je hoort het goed twee, meestal is het er maar 1, maar nu niet. Ten eerste ik vind haar al heel lang leuk, maar het kan niet want we zijn al heel lang beste vrienden. En het tweede ding is nog erger, ze is het zusje van m'n beste vriend: Kaj.
Ik weet wat je denkt, goed gedaan Cassius. Ik weet het maar ja je kan je gevoelens niet sturen. 'Cassis?' Ik word uit m'n gedachten gehaald door Ilana die mijn bijnaam schreeuwt. 'Jaja sorry was effe aan het nadenken' ' waar dacht je aan dan?' Vraagt ze lief. ' aan onze vriendschap enzo. En dat ik zo blij ben met jou als mijn beste vriendin!' Heel even lijkt het alsof ik teleurstelling zie in haar ogen, maar dat is zo snel weg dat ik denk dat ik het verbeeld heb. 'Ik ben ook blij met Cassis' ze lacht. Het is die mooie lach waar ik op verliefd ben. En voor ik er bij nadenk...Pov Ilana:
Ik ben met Cassius aan het afspreken in het park, ik ben enthousiast tegen hem aan het praten, maar hij reageert helemaal niet meer. 'Cassius?' Nog geen reactie. 'Cassis!' Schreeuw ik. Hij 'ontwaakt' en vertelt dat hij aan het nadenken was. Plots helemaal uit het niets, voel ik zijn lippen van Cassius op die van mij. Vrijwel direct zoen ik terug, mijn handen gaan naar zijn haar. En die van hem gaan naar m'n kont. Als ik langzaam terug trek, kijkt hij gelijk weg en mompelt: 'Sorry' 'Cassis, waarom sorry? Ik zoende terug en weetje waarom? Omdat ik je leuk vind, al zolang verlang ik naar dit moment!' Hij kijkt op en lacht naar me. Plots schiet me iets te binnen: Kaj. Cassius ziet het en vraagt wat er is. 'Zou Kaj boos worden als hij dit weet?' 'Babe, dat komt goed ik overtuig Kaj wel, we zijn beste vrienden hij weet dat ik je altijd zou beschermen.' Ik voel hoe het bloed naar m'n wangen stijgt. Hij zegt dit altijd, maar nu is het toch echt anders. 'Lieve lieve Ilana' hoor ik opeens. Ik kijk naar Cassius en zie dat hij voor me staat en mijn handen pakt. ' vanaf dag 1 zijn we al goed bevriend, maar ik wist al snel, dat ik meer wilde zijn dan vrienden, we werden beste vrienden, maar ook dat was voor mijn niet goed. Ik wilde jou mijn vriendin kunnen noemen, m'n prinsesje, het uitschreeuwen dat ik van je hou, maar dat kon nooit omdat ik bang was dat het onze vriendschap verpestte. Maar nu vraag ik je: Wil jij mijn prinses zijn?' Hij bloost, Cassius die bloost dat komt ook niet vaak voor, ik moet lachen. En antwoord dan: 'lieve lieve Cassis, natuurlijk wil ik jouw prinses zijn!' Hij lacht en zoent me. Ik glimlach tussen het zoenen door.
Als hij terug trekt, vraagt hij of ik bij hem kom slapen. ' ja is goed' antwoord ik met een glimlach. ' ik app Kaj even!'
GESPREK TUSSEN KAJ EN ILANA
Ilana: Hee broer, mag ik vanavond bij Cassius slapen? Xx
Broer👫❤️: Hee zusje, ja hoor maar zorg dat je morgen optijd thuis bent want heb een belangrijke mededeling! Neem Cassius maar gelijk mee, geldt ook voor hem! Hoe is het met m? Kusjes💞
Ilana: het gaat goed hoor met hem, hij heeft morgen groot nieuws, ik ook trouwens! Tot morgen!❤️
Broer👫❤️: is goed zusje, slaaplekker!😘
Ilana: slaaplekker broerTJE🙄❤️❤️❤️
Broer👫❤️: he ik ben nog altijd ouder😇😇 xx
EINDE GESPREK'Cassis?' Schreeuw ik. 'Ja prinses?' Ik bloos alwéér. 'Het mag!' En ik vlieg hem om de hals. Hij lacht. ' en Ohja je moet morgen mee naar Kaj, want hij had een mededeling' hij lacht die perfecte lach van hem!
PrincessLeroy gefeliciteerd met je rol😘😘
Kusjes🤗🖖🏼❤️
JE LEEST
De nieuwe buurjongen
FanfictionKaylee krijgt een nieuwe buurjongen, samen met haar ouders gaat ze een kijkje nemen bij de nieuwe buren. Haar hele leven veranderd op het moment dat ze dat huis binnen stapt.... Cover; @WhiteWowor Thanks baby❤️