Salonda koltukta otururken mutfaktan annemin bana bağırdığını duydum.
"Vanessa, Vanessa, Vanessa "
"Efendim Annecim "
"Bi gelirmisin"
Mutfağa gittim annem yemek yapıyordu.
"Prensesim bak şu masajı üzerinde ki tabaklar ı Emma lara götür tatlım ama önce abini çağır beraber götürün sen tek başıma götüremezsin "
"Tamam annecim " deyip yukarıya abimin odasına çıktım .
tık, tık, tık
"Gel"
"Abiii"
"Efendimm aşkımm " dedi abim.
"Şey.......Annem yemek yapmışta Emma lara götürücekmişiz. Bide gitmişken onlara yardım ederiz. Aşağı gel aşağıda seni bekliyorum. "
"Tamam tamam dur bekle " deyip ayağa kalktı.
"Hadi gidelim" dedi.Aşağı indik mutfağa girdik.
"Oğlum, kızım hadi oğlum sen şu tencereyi al, kızım sende 1 koli ayranlar var şurda onları al, bide şu tencereyi al pilav var , hadi oğlum sen bir şurdaki küçük tencereyi al o tencerede çorba var hadi bakalım bunları oraya götürün sonrada onlara yardım edin"
"Hadi"
"Tamam anne biz çıktık " dedim.
Mutfaktan çıkarken kapıyı açıp bahçeye bahcedende dışarı çıktık . Emmelara geldik Emma bizi görünce bahçede karşıladı
Benim elimdeki kolayı aldı abi min elinden küçük tencereyi aldı"Meraba ben Kevin Vanessa nin abisi sen Emma olmalısın tanıştığıma memnun oldum."
"Meraba evet ben Emma tanıştığıma memnun oldum "
İçerden yakışıklı uzun boylu sarışın mavi gözlü bir çocuk geldi"Meraba ben Patrick Emma nin abisi."
"Meraba bende Kevin Vanessa nin abisi tanıştığıma memnun oldum."
"Bende"
"Meraba" dedi Patrick bana bakıp tatlı tatlı gülümserken.
"Meraba ben Vanessa tanıştığım memnun oldum "
"Bende "dedi Patrick
Patrick Emma nin elindeki tencereyi aldı sonra hepimiz içeri girdik. Tencereleri mutfağa koyduktan sonra temizlik yapmaya başladık. Telefonumdan saate baktığımda saat 7 ydi aradan 4 saat geçti karnimiz acıktı. Mutfağa geçip yemek yedik"Emma annen le baban nerde ?"
"Şey ..................dayım......dayım vefat etmiş ........araba ...araba kazası geçirmiş .... saat 5 te ....annemler de apartopar gittiler ........aslında bizde gidicektik ama malum yeni tasindik filan heryer heryerde o yüzden gidemedik "
"Başınız sağolsun çok üzüldüm "
"Sağol ... üzülme" dedi Emma
Yemek yedikten sonra temizliğe başladık saate baktığım da saat 11 di aradan 3 saat geçti saat 2 di eve gitmek için dışarı çıktık bahçede ben Emma ve Patrick e
"Hadi sizde Bize gelin evde tek başınıza kalmayın " dedim . Abim de beni onayladı
İlk önce mizmizlansalarda onlarda kabul etti. Eve geldik.
Annemle babama da durumu anlattık onlarda çok üzüldü Emma ların bizde kalmasina da onay verdi
Emma ve ben benim odamda , Patrick ve abim abimin odasında uyuduk
saate baktı m saat 3 olmuştu hemen duş alıp çıktım ben pijamalarimi giyerken Emma da duş a girdi pijamami giydim saç larimi kurutmaya başladım ben saç larimi kurutasiya Emma duş tan çıkıp pijamalarini giydi saç larını kututmaya başladı kuruttu o saç larını kurutuktan sonra bişeyler atiştirip saat 4 . 30 da yattik.
Fotoğraftaki kız vanessa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZLIK
RandomArkadaşlar meraba bu benim ilk kitabım yorumlarınızı bekliyorum Beğendiniz , beğenmediğiniz yerleri , hatalarımı söyleyin lütfen Bu kitabimda ana karakter Vanessa vanessa'nin başına çok büyük şeyler geliyo yanlız kalıyo çok acı çekiyor , kalbi kı...