Sabah saat 6 da kalktım ılık bi duş aldım eşofmalarımı giydim spor ayyakkabımı iydim açımı at kurruğu yaptım telefonum aldım.
Saat 7 de evden çkktım spor parkına gidip spor yaptım koşutum yürüşyüş yaptım aralatdada biraz dinlendim ama hala akımda dünki kadın vardı şuan eve doğru yürüyorum o kadını düşünerek neden vafede bana o kadar baktı? Neden ağladı?niye ayaklarıım istemsizce o kadının yanına gitti? O kadın kendime yakın buldum ama niue daha önce karşılaşmamıştım onu tanımıyodum. Başımıı sağa çevirdim işte o o kadın ama niye saklanıyo ona doğru koştum kaçtı o sa koşuyodu benden ama niye nie benden kaçıyo nie ? Ve niye beni gözeltliuo?
B : dur bekle konuşalım lütfeen sana zarar vermem beeekleee durr gitme
Dedim en son gitme derken durdum yine istemsizce gözüm den yaş düştü ve kısık sesleB : gitmee bırakma beni
Dedim çömelirken nie bilmiyorum ama o kadın ı kendime yakın hissediyorum daha önce karşılaşmış gibiyiz sanki 40 yıdor görüşüyoruz konuşuypruz daha önce hiç böyle hissetmemiştim ben ağlıyodum birdenbire başım döndü yere tutundum bişey hatırladım.
Flash back *
3 buçuk yaşındayım sbah kaltım iki kişilik yetektıa annemle birlikte yatardık bu yatakta yatak eskiydi 1 tane battaniyemiz var annem çok spğuk olduğu geçeler o 1 battaniyeyle beni örree kendi açıkta kalırdı bana iye ce yaklaşıp sarılıdı üşüyorum diye annem 1 tane eteği vadı, 1tane uzun kollu kazağı, 2 tane yellek, 1 çift çorap, 1çift eski ayakkabı, 3 tane montu vardı annem buların hepsini çöpten alırdı.
Flash back son *
Ağlıyodum saha şidsetli hıçkıra hıçkıra ağlyodum göz yaşlarımo yutamıypdum neydi şimdi bu çok az bişey hatırladı hiç bişey anlamıuodum tekrar bişey hatrladım.
Flash back *
Benim üç tane tulumum vardı, 2 tane montum 1 çift ayakkabım, 2çit çorabım bunlarda çoptendi eskiydi annem üşüycem diye 2çift tulumu üst üste iydirir 1 ift çorabımı giydirirdi bide 1 tane montumu sabah kalktığımda bu şekilşdeydim ağlamaya beşladım annem henen geldi beni kucağına aldı mavi gözlü sarışın 20 li yalatında çok güzeldi benim annem
An : noldu üzel kzm noldu annecim snin larnın mı acıkyı yoksa he güzel kızım vanessammm
Dedi annem sonra mamaayı yedirmeye başladı evimiz çkk küçüktü 2 oda vardı birinde ikili yatak vardı bi köşede karşı köşede tabak çatal kaşık tenere gibi şeyler vatdı buz dolabı vardı karşı köşesin de 1 tane yuvarlak kırmızı renkliy msa görünüşünde yumaşak ni koltuk vardı yıryılmış tı kenarları engi solmuştu onun yanın kırmızı rengin kırık eski bi çamaşır sepeti vardı içinde annemin ve benim eşyalaım vardıannem orda otururdu giyinirdi diğer oda banyoydu oyurmalı uvalet vatdı yıknmak içi n küşük bi köşe vardı bu odalar yan yanaydı izim odamkzan çkknca küçük karae şeklin kafıdorr vardı hemen yan tarafta banyo vardı karşıda ni tane daha kapı vatdı çıkış kapısıydı o akşam oldu annem beni auağanda sallayarak uyutmuştu ağlıyodu sonta beni yavaşça yatağa yatırdı uykuya daldım buu evin kirası 100 tl di aneöm çöp toplıypdu öyle çıkarı yodu evin kirasın her hafta bi ara uyanor ini oşdum gözlerimi açtım annemin mavi güzel hözlerine dikim gözlerimi beni seyresip ağlyodu dayanamayıp uykunun kollarına bıraktım kendimi.
Flash back son *
Sadece bu kadar hatırladım iki hünümü sabahı nı hatırlamıyodum am o kadını anıyoodum o kadın bu kadındı ama ama evde annem var biz çok zenginiz abim var babam var hatırladığım şyde abim yoktu babam yoktu annem hatırladığım şeydeki kadın değil cafe karşılaştığım kadındı ama kadın gyet şık giyimliyi şimdi hatırladığım kıyafetleri çok eskidi kafamda binlerce soru vardı yanıyının bilmediğim sorular vardı eve koştum eve gelinc e odama çıktım saat 11 di ılık bi duş aldım sçlarımı kuruttup dolabım dan bi kyafet sseçtim hiydim.
Saçlarımı da ördümAşağı inip kahvltımı hazırladım yidim sonra çentabı masadan alıp omzuma taktım ve evden çıktıp sahile gittim 3 tl lik çekirdek aldı sahilde 1 tane banka ortum yanıma bi gazete aldım yanıma kodum çekirdek kabuklarını gazeteyin üstüne atım 1 de wvden çıkım saat bir buçuk çekirdekleei yiyip senizi seyettim hatırlamaya çalıştım sonrasın sabahı ama hatırlyamıyodum benim hatıladı şey neydi o küçük çocuk ben miydim diye tekrar tekrar kendime sordum ama cevabınaı bulamadın çekirdekleeim bitti gazeteyi alıp çöpe ttım hava kararmıştı telefon dan sate baktığım da sat7 di oha dedim kwndime 7 sattir oturuyodum evegirtim hemen herks sofradydı bendw onlara katıldı biraz bişeyle yidim sonda yine düşünmeye başladım annemin seslenmesiyle irkildim düşüncelerimden kurtulup ona doğru bakktım gözleeine mavileeine baktım benim annem senmisin diye sordum içimsn söylemiştim tabi bunu benim gerçek annem kimdi bu olanlar geçwkmiydi hatırlladıklrım o kadın yoksa rüyamıydı gözlerim doldu benim böyle düşünmeme anmin benim annem olmamasonı düşünmeme doğru bişeymiydi kimdim ben bi amla yaş aktı yanağım adüşyüştü ardın da n 1 tane dahe 1tane aha ağlamaya başladım annem babam abim hepsi bişeyerle rsöylüyodu ama ben duymuyodum.
Annem : kızım niye ağlıyosun noldu sana vanessa bişeyin mi var biri nişey mi yatpı nodu kızom bişeyde merktan öldürme bizi nolduu ?
Abim : vanessaaa vanessa noldu abicim?
Babam : nodu kızım sana ?
Onlar bana soru sorarken ben sadece ağlayıp anneme bakıyodum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIZLIK
RandomArkadaşlar meraba bu benim ilk kitabım yorumlarınızı bekliyorum Beğendiniz , beğenmediğiniz yerleri , hatalarımı söyleyin lütfen Bu kitabimda ana karakter Vanessa vanessa'nin başına çok büyük şeyler geliyo yanlız kalıyo çok acı çekiyor , kalbi kı...