6.Bölüm

8 3 0
                                    

Sabah kalktım gözümü açıp saate baktım saat 10 'du.Normalde hep saat 7 de kalkmış olurdum.O yüzden şaşırdım banyoya hidip ılık bi duş aldım duştan çıkınca siyh deri taytımı üstüne beyaz askılı bos  giydim beyaz spor ayyakkabıyı giydim saçlarımı ördüm beyaz bi toka taktım makyaj masasına geçtim sandalyeye oturdum fondaten,rumel,hafif pembe ruj sürdüm hojelerimden beyaz ve siyah llanlaı aldım siyah hojeyi sürdü  kurumasını bekledim kuruduktan sonra beyaz hojeyi aldım siyah hojeyi  üstüne noktalar yaptım kurumasını bekledim tekrar kuruyunca telefonumu aldım ve yatağa otudum sesi kısıktı şimdi hatırladım emma yı çekmek için sesini kısmıştım ve sonra açmayı unutmuştu telefonumun sesini açtım ve aşağı indim.

Abim koltukta oturup telefonunla oyun oynuyodu.
(B)en : Günaydınn
(A)bim : günaydın prenses
B : annem nerde abi
A : annem işe gitti çoktan bu arada biz kahvaltı yapıktık.Seni uyandırmak içi odana gittim ama seni kaldırmaya kıyamadım.
B : hımm tmm neyse ben kendime bişeyler hazırlıyım.

Mutfağa gittim daha babam hizmtçi almamıştı bu yüzdenkendim hazırlıycaktım bi şeyeler hazırlamya koyuldum.
Kahvaltımı yapyıktan sonra bjlaşkkları makiney koyup çalştırdım salona geçtim bim hala aynı şekilde duruyo

B : abi ben alkşverişe çkkıcam bişey istemisin
A: hayır bnde biraz sonra çıkçam çocukklarla buluşup nişeyle yapıcaz hatta ben se kalkıyım yukatı çkkıyım hazırlanıyım.
B: tmm hadi çkklım.

Dedim ve abimle yukarı çkktık bn odma girdim abimdwe kwndi odasına girdi.
Askılı siyah spor sır çantamı aldım içine cüzdanımı ve makyaj malzemeleri koydumçantamı sırtıma gçirdim ve telefonum alıp odadan çıktım aşağı indim bhçeye çıktım garaja doğru ilerledim şoförden arabnın anahtarını alıp arabaya bindim alışveeiş meekezine sürdüm

Arkadaşlar artık bölümleri 1 gün arayla yyınlıycam yrından sonrki gün bölüm gelir.

YANLIZLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin