Capitolul 3

166 9 0
                                    

Ma trezesc brusc auzind batai in usa.  Ma duc sa deschid si o vad pe Selena.

-Ce s-a...

-Vino repede, trebuie sa vezi asta!

-Selena, ce e asa de urgent?

Nu mi-a raspuns, am coborat scarile dupa ea. M-a dus in living in fata TV-ului. Era o stire legata de Harry.

Superstar-ul din One Direction , Harry Styles a fost vazut ieri seara intrand intr-un hotel cu Taylor Swift, fosta lui iubita. Actual , baiatul ar fi avut o logodnica pe nume Rose Alexis. Oare Harry o inseala cu adevarat pe logodnica, si cum o numeste el, "viata lui" ?

-Nu pot sa cred ca a facut asa ceva. Nu s-a schimbat deloc, a spus Selena cu mainile in san.

Am cazut jos, nu mai puteam de durere. Nu a plecat nici de doua zile si deja face prostii? Totul se leaga acum. De asta a spus ca trebuie sa plece aseara, ca sa se duca cu (,) tarfa aia sa se "distreze" cu ea.

-Diseara Harry este invitat la emisiune. Poate esti curioasa sa aflii ce explicatie va da.

-Nici o explicatie, nici unaa nu mai vreau! M-am saturat de explicatiile lui. Mereu arunca numai minciuni. Asa face mereu. Sta cu noptile prin baruri si cluburi si l-am iertat pentru ca il iubesc dar nu. O sa vada el la ce o sa duca toate astea.

Am iesit furtunos din living. Am intrat in camera si am trantit usa dupa mine. O sa astept momentul potrivit sa fac o prostie pe care poate o sa o regret, dar pe moment este cea mai buna metoda. Daca ii va pasa de mine, va fi indurerat , iar daca nu, sa stie ca eu l-am iubit. Selena a intrat incet in camera mea.

-Stii? Chiar daca te cunosc de cateva zile, esti mai OK decat orice alta fata din Hollywood, iar idiotul ala de Harry nu te merita. El nu merita pe nimeni, spune  Selena chicotind.

-Nici tu nu esti cea ce pari Sel. Simt ca sunt prietena cu tine de cand ma stiu.

-Prieteni nu inseamna cunostinte vechi, ci cunostinte bune!

-Mersii ca esti langa mine Sel.

-Aww...mereu voi fi langa tine Rose.

-Da, stiu.

Am imbratisat-o. Selena chiar era o prietena adevarata. Ma intreb ce treba are in America.

Peste cateva ore

-Rose! Hai sa vedem ce explicatii are Harry!

-Nu vreau sa ii aud explicatiile.

-Rose, iesi din camera. Poate ca era drogat sau ceva. De unde stii ca nu are o explicatie buna?

-Vorbisem inainte cu el la telefon. M-a mintit.

-Hai te rog! Iesi din camera. Pentru mine, Rose.

-Bine, bine.

Am iesit din camera si m-am tarat pana la TV. Am pornit Tv-ul si am dat la emisiune. De abea acum incepuse. Am venit la fix. Vai ce fericire sa vedem un bou care da explicatii.

Harry's POV

-Deci, Harry. De cat timp esti impreuna cu Rose?

-De aproximativ 4 ani.

-Si din cate am inteles sunteti logoditi.

-Da, asa e.

-Pai si de ce ai inselat-o?

-Uite cum sta treaba, eu nu am vrut sa o insel. Asta era decat o strategie tampita de a lui Simon de marketing. M-au facut sa imi pierd temporal memoria spunandu-mi ca Taylor este iubita mea. Asata ca sa ma despart de Rose. O iubesc pe Rose si nu as face ceva atat de rau fiind constient.

-Dar de ce ea nu a avut voie sa vina cu voi in turneu?

-Dupa cum stiti, Simon si baietii nu o prea agreaza pe Rose. Sunt mai mult ca sigur ca m-au mintit cu tot asta ca sa nu vina Rose. M-as intoarce acum la ea daca as  putea, dar nici nu cred ca vrea sa ma mai vada.

-Ai vrea sa vorbesti cu ea?

-Da, si sa ii explic totul.

-Atunci hai sa o sunam.

Bip, Bip, Bip, Bip...

-Alo? spun eu.

-Buna seara domnisoara Rose, Mike Johns la telefon, prezentatorul stirilor CCN. Harry Styles ar vrea sa vorbeasca cu tine.

-Off...bine.

-Alo? Rose?

-Da , Harry?

-Vreau sa iti explic totul!

-Harry nu ai ce sa imi explici. Am vazut emisiunea si nu te cred! Esti un mincinos Harry!

-Dar este adevarat!

-Nu, Harry, sunt doar minciuni. Cand ai vorbit cu mine erai complet constient si m-ai mintit cum ca ar veni cei 4 idioti la tine in camera cand defapt tu te duceai la Taylor. M-am saturat de minciunile tale! Nu mai suport.

-Dar e adevarat! Au venit baietii ca sa imi bage pe gat pastilele alea nenorocite! Vrei sa vin sa te iau pe sus si sa iti arat totul?

-Nu ai cum sa imi arati! Nu ai CUI sa ii arati! Eu plec pentru totdeauna!

--------

-Scuze dar trebuie sa merg la ea sa nu faca vreo prostie! spune Harry grabindu-se afara din platou.

Simon intra brusc in platou si il blocheaza pe Harry.

-Oh nu baiete! Tu o sa stai in New York si nu o sa te intorci in Londra. O sa stai aici si o sa fii impreuna cu taylor nu cu nenorocita aia.

-Nu e nenorocita! M-am saturat de setea ta de bani, Simon! M-am saturat de prostiile din mintea care le aplici mereu pe mine. Uite ca de data asta nu mai e treaba ta. Iar daca sa ma intorc in Londra inseamna sa renunt la One Direction, asta o sa fac!

Rose's POV

Am urcat rapid in camera si m-am dus spre baie. Am luat o foaie de hartie si i-am lasat lui Harry o scrisoare. Am vrut sa fie cat mai rapid ca sa nu simt asa mult durerea. Printre lacrimi am luat pastilele. Cred ca am bagat cu tona pastile din dulapul baii. Asa sper sa nu simt multa durere.

M-a luat un pic ameteala, un pic mai mult. Am cazut pe jos si dusa am fost. Este un sentiment placut, cum ca ti-ar fi somn, un somn lung si fara durere. 

Chiar si moarta pot sa mai gandesc. Ma induiosaza faptul ca Harry a renuntat la One Direction pentru mine, dar nu ma las. Daca ma iubeste cu adevarat o sa vina cu mine. Ce egoist suna asta. Cati oameni o sa lase indurerati daca face asta pentru mine. Nu pot sa le fac asta. El totusi are o famile, si fani. Eu sunt decat un...trandafir.

Harry's POV

Sunt in avion pe drum spre Londra. Da Doamne sa nu fi facut vreo prostie, inca. In cateva ore am ajuns. Am luat masina si am zbughit-o spre casa. Inca ma rog sa nu fi patit ceva. Doamne Selena, sper sa nu o fi lasat-o. Om idiot, daca a patit ceva ma duc sa il omor eu pe Simon pentru ca din cauza lui s-au intamplat toate astea. Din cauza lui se intampla mereu totul.

Three Roses //h.s.//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum