Capolul 4

151 10 2
                                    

Harry's POV

Am ajuns acasa si am urcat rapid scarile. Intru in camera trantind usa dupa mine si o vad pe Selena cu cativa bbodyguarzi langa ea, plangand. Bodyguarzii incercau sa deschida usa baii.

-La o parte!strig.

Daca nu au putut bodyguarzi pot eu. Poate. Ma imping cu toata forta in usa, dar nu se deschide. A doua oara, ma rog si incerc din nou. Gata! S-a desc.... ROSE!!! Statea pe jos, intinsa langa o scrisoare. Oh nu, spune-mi te rog ca visez. Avea intr-o mana scrisoarea si in cealalta trandafirul pe care i l-am dat cand am plecat. Selena m-a luat din baie cu tot cu scrisoarea si am coborat. Am mers in living, m-am asezat pe canapea si am inceput sa citesc.

Draga Harry,

Te-am iertat pentru ce ai facut, dar durerea pe moment era prea mare. Asta a fost un semn ca sa iti arat cat te iubesc. Sa nu te gandesti sa faci si tu aceasi prostie ca mine. Tu nu meriti soarta asta. Tu ai o familie, ai o viata! Eu eram singura pe Pamant. Daca ma iubesti cu adevarat iti vei continua viata, iti vei creea o familie noua, vei canta in continuare. Ar fi o crima daca ai muri si nu ai lasa un seaman viu pe lume. Frumusetea si calitatile tale trebuie date mai departe, dar nu cu mine. Nu te meritam. Sper sa nu ramai pe veci indurerat din cauza mortii mele. Nu uita ca eu mereu voi fi your Rose. Te iubesc, Hazz.

Cu sinceritate, al tau trandafir

Ma doare, ma doare enorm. Selena statea langa mine, asteptand raspunsul meu.

- Ii voi asculta dorintele, dar nu stiu cat o sa rezist.

- Harry, esti destul de puternic cat sa treci peste toate astea.

-Da, poate. Dar inainte sa fac asta, trebuie sa rezolv o treaba.

- Harry, doar nu ai de gand sa faci vreo prostie. Nu uita de Rose. I-ai promis.

- Am decat o treaba de clarificat cu Simon.

- Nu o sa te duci sa il bati! Nu te las eu.

- Si de ce ma rog frumos?

- Pentru ca i-ai promis lui Rose.

- De ce iti pasa tie de Rose?

- Este prietena mea! Chiar daca am stat cu ea decat cateva zile, o iubesc ca pe o sora. Ea este o fata minunata si tu nu o meriti! Nu ea pe tine!

- Bine, nu fac nimic, dar asta pentru Rose, nu pentru tine.

-Nu te-ai schimbat deloc.

-Stiu, sunt tot la fel de frumos, sau poate chiar mai frumos.

-Mai frumos dar mai prost. Nici nu stiu cum poti sa fii vesel in momente ca acestea.

-Nu sunt, asa par. Pe interior sunt distrus.

- Hai sa planificam inmormantarea.

-O planific singur. Nu am nevoie de ajutor.

-Ti-am mai spus, este si pprietena mea!

- Da, bine.

Peste 3 zile

Eram la inmormantare. Ma bucur ca macar baietii au venit. Nu ma asteptam sa vina Simon dar... nu conteaza. Vedeam cum coboara sicriul in groapa.

-Stop! strig.

- Ce s-a intamplat? Intreaba Selena.

Le-am facut semn sa ridice sicriul. I-am luat vualul de pe fata si am sarutat-o, pentru ultima oara. I-am lasat sa continue, la sfarsit aruncand al treilea trandafir pe sicriu. Nu imi imaginasem pana acum ca ii voi da ulrimul trandafir atat de repede.

-Rose, this is your third rose from me. The last rose.

Gara lume! Asta a fost povestea, dupa cum v-am spus este un short deci... sper ca v-a placut. Ma gandesc si la o continuare, in care Harry isi continua viata. Nu sunt sigura daca o sa mai fac o continuare, asa ca nu va faceti sperante. Scuzati-mi greselile de pe toate capitolele. Sper ca v-a placut cartea.

Three Roses //h.s.//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum