Sen imza günü için got7 den imza almaya gitmişsin.. Hepsinden imza alırsın.. Ama son bi kişi kalır. O da Yugyeom' dur..
Ondanda imza almak için önüne gelirsin.. Diğer elinde de günlüğünü tutuyorsun..
Ve Yugyeom'u ne kadar çok sevdiğin yazıyor..
Yugyeom günlüğünü sen anlamadan elinden çekerek okumaya başlar..Ve oda seni çok sevdiğini söyler..
Sen utanırsın ve başını öne eğersin..O eliyle çenenden tutup kafanı yukarı kaldırır.. Ve çıkışta bekle der..
Çıkış zamanları gelmiştir.. Sen saf saf bakınırken arkandan birisi seni korkutur.. Bi bakarsın Yugyeom..
Onla bi cafeye gidip birşeyler içersiniz.. Sonra ikinizde evlerinize dönersiniz..
Sen eve giderken ;
Sarhoş adam: nereye gidiyorsun böyle bebeğim.??
Sen çantandan biber gazını çıkartıp sıkarsınn.. Tam o zaman adam arabadan iner ve seni zorla arabaya sokmaya çalışır..
O sırada senin kolundan birisi çekerek seni kurtarır.. Bir bakarsın Yugyeom..
Ona çok teşekkür edersin..
Sonra adamdan kaçmaya başlarsınız.. Kaçarken sessiz ve tenha bi yere gelirsiniz..
Yugyeom: neden adama vuramadın , biber gazıyla iş biter mi??
Bağırsaydın ya imdat diye..Sen dayanamazsın ve Yugyeom'un dudağına yapışırsın....
Yugyeom: Oo benden daha acelecisin.. Der ve seni duvara yaslar ve öpmeye başlar..
Arkadaşlar kusura bakmayın.. Bu bölüm biraz kısa oldu..