Okuldan eve geldiğinde çantano rastgele bi yere fırlatıp, mutfağa gittin. Hemen bi bardak alarak, içine su doldurdun. Okuldan çıktığında karşına kocaman bir köpek çıkmıştı. Tabii, sen de köpeklerden korktuğun için koşturmaya başlamıştın. Bardaktaki suyu içip, tezgahın üzerine bıraktın ve yukarı çıktın. Annen ve baban iştelerdi. O yüzden en yakın arkadaşını pijama partisi yapmak için çağırdın. Arkadaşın işi olduğunu ve gelemeyeceğini söylemişti. Yine tek başına kalmıştın. Üniformalarını çıkartıp, siyah eşofmanını, siyah sweatını ve siyah kapşonlu hırkanı giymiştin. Ayağına da pandalı pofuduk terliklerini geçirmiştin. Koşar adımlarla mutfağa gittin. Evde abur cubur kalmadığı için, markete doğru yola çıktın.
Ücreti ödeyip, marketten çıktın. 4 dolu poşeti taşımak gerçektende zordu. Eve gelince karnın acıktığı için hemen noodle yemeye başladın. Noodle'ı 3 dakika sonra kaseye koyarak, odana çıktın. Laptopunu alıp, yatağa oturdun. Noodle dolu kaseyi de alıp yemeye başladın. YouTube'dan kısa kısa videolar izliyordun. Noodle bitince laptopu da kapatıp, yeniden mutfağa gittin. Diğer abur cuburları alıp, TV'nin karşısına geçtin. O sırada diğer odadan bi ses gelmişti. Acayip derecede tırsmıştın. Saat 21:00'a yaklaşıyordu. Mutfağa gidip eline bıçak aldın. Ve o odaya doğru ilerlemeye başladın. Odaya girdiğinde ortalıkta hiç kimse yoktu. Derin bi oh çekip, yeniden TV izlemeye başladın.Poponun titrediğini hissettin. Evet, evet popon titriyordu.(bdnzlxbxbjbbb 😂) Poponu biraz yana kaydırıp, telefonunu poponun altından aldın. Birisi arıyordu ama numara gözükmüyordu. Yine de aramayı cevapladın.
-Alo
-..............
-Alo!
-...................
-Kimsiniz?
-...........
-Lütfen cevap verir misiniz?!
-..............
-Ahh tanrım, delireceğim...
-Şşşh, sakin ol güzelim.
-Güzelim mi? Pardon ama siz kimsiniz?!
-Neden kendimi ele vereyim?¿
-Ahh cidden, kim olduğunu söyleyecek misin?!
-Hayır.. O yüzden özel numaradan arıyorum ya..
-Seninle uğraşamayacağım...
-Dur, kapatma!
-Noldu?!
-Bu gece saat 22:00'da ****** parkına gelirsen benim kim olduğumu öğrenebilirsin..
-Beni kaçırmayacağın nereden belli?
-O kadar kötü biri değilim.
-Yaaaaaa...
-Dediğim gibi saat 22:00'da ****** parkına gel. Orada olacağım..Telefonu yüzüne kapamıştı. Sesi de pek tanıdık gelmiyordu. Kısacası ne yapacağını bilmiyordun. Ama merakına yenik düşüp, gitmeye karar verdin.
Saat 22:00 ;
****** parkına gelmiş, etrafa bakınıyordun. 5 metre uzağındaki ağacın altında maskeli birisi duruyordu. Maskeli olduğunu görünce korktun ve oradan uzaklaşmaya başladın. Koşarken yere düşmüştün. Ayağın çok acıyordu. O sırada bir parfüm kokusu aldın. Kafanı kaldırdığında karşında o maskeli kişi duruyordu. Yerden hızlıca kalktın. Koşmaya başlayacaktın ki, o maskeli kişi seni kolundan tutup, kendine çekmişti. Kendine çekmesiyle, dudaklarına yapışması bir olmuştu. Öpebildiğine göre maskesini çıkarmış olmalıydı. Gözlerini yavaşça açtın...Ama...........
Ama bu....................
Young Jae'ydi...
____________________________________
@hilalkoynucu senin için yazdım. Umarım beğenirsin bokumm 😂💟💟
Bu bölümün devamı gelmeyecektir...