+45 vote +15 yorum gelmezse 1 ay boyunca bölüm yayınlamayacağım.
_______________________________________
Sabah uyandığında yanında yatan sevgiline sıkıca sarıldın. Ayağa kalkıp üstünü değiştirdin ve aşağıya indin.
Kahvaltıyı hazırlayıp yeniden yukarı çıktın. Sevgilin hâlâ uyuyordu. Yavaşça yanına yatıp yanağına öpücük kondurdun. Ardından ayağa kalkıp yatakta zıplamaya başladın.
Ama sevgilin yine uyanmıyordu. En sonunda dayanamayarak üstüne atladın. Gözleri açılmıştı. Hemen üstünden indin.Sen: Hazırlanıp aşağıya gel.
Dedin ve aşağıya inip masaya oturdun. Yaklaşık 5 dakika sonra Junior geldi. O da masaya oturdu. Biraz gergin gibiydi. Dayanamayarak konuşmaya başladın.
Sen: İyi misin? Bir sorun mu var?
Junior: Ha? Hayır, hiçbir sorun yok.
Sen: Peki.
Kahvaltına devam ettin. Kahvaltın bitince lavaboya gitmek için ayaklandın. Tam lavaboya girecektin ki bir ses işittin. Junior telefonla konuşuyordu. Lavaboya girmek yerine onu dinlemeyi tercih ettin.
X: ................
Junior: Akşam 8'de. Namsan kulesi'nde ol.
X: ...............
Junior: Oraya gelince konuşuruz.
Telefonu kapattı. Sen de koşar adımlarla lavaboya gittin.
Acaba kimle konuşuyordu?
_______________________________________
AKŞAM
Koltukta oturmuş TV izliyordun. Saat 19:40'tı. Junior az önce evden 'işim var' deyip çıkmıştı. Şüphelensen de sevgiline güveniyordun. O yüzden onu takip etmedin.
Mutfağa gidip mısır patlattın. Patlattığın mısırları cam kaseye koyup koltuktaki eski yerini aldın. Bi film açıp izlemeye başladın.
_______________________________________
Saat 01:34 olmuştu. Ama Junior hâlâ gelmemişti. Sen daha fazla dayanamayıp yatağına yatıp uyudun.
*****
Kapının sesiyle uyandın. Telefonundan saate baktın.
03:27
Junior'ın odaya yaklaştığını hissettin. Hemen uyumuş numarası yaptın. Odanın kapısı açıldı.
Gözlerini sıkıca yumdun. Yine telefonla konuşuyordu.
X: ................
Junior: Harikaydın bebeğim.
Telefonu kapatıp yastığını eline aldı. Ve kapıyı açıp aşağıya indi. Gözlerin dolmaya başladı.
Ne yani seni aldatıyor muydu?
_______________________________________
Devamı gelecek...
Kısa oldu affedin. Okulda yazdım çünkü..