Multimedya Rana ve bölüm şarkısı var :)
/GEÇİŞ BÖLÜMÜDÜRR/
Yeşim'in ağzından, Lise 1'in bitimine son 1 ay kala (16. bölümde sömestra gireceklerini farzedin :) )
"Ne biçim bir şeydir bu Allah'ım kafayı yiyeceğim, okul bitiyor hâlâ ders veriyorlar!"
Rana bana tip tip baktı. "Okulun bitmesine daha bir buçuk ay var Yeşim. Ha sana göre okul şu an bitiyorsa, ne zaman başladığını tahmin edemeyeceğim."
Gözlerimi devirdim. Böyle uzun cümleler kurmasına ayar oluyordum.
" Rana kanka artık uzun cümleleri bırakman lazım. Leave to uzun cümleler, okay?"
Rana bu sefer Burak'a tip tip baktı. "Ya siz benim başıma bela mısınız?"
Sırıttım ve önüme döndüm.
Sömestr'dan bu yana ne geçirmemiştik ki! Rana'nın eski havasından kurtulması ve olgunlaşması-bu beni üzdü tabi tek olgun bendim- Koray'ın sinir krizleri, Ceyda'nın okulda birden popülerliğinin azalması vb.
Ve asıl ilginç olan, Ceyda ile Alya'nın kanka olmasıydı.
"Şş susun karşıdan iki salak geliyor." Rüya'nın dediğine kahkaha attım.
"Selaaaam!" Ceyda'nın sesiyle yüzümü buruşturdum. Bizden cevap alamayınca Alya'ya baktı.
"Naber?" dedi Alya, Rana'ya bakarak. Sorun şuydu ki Rana, Alya'yı takmıyordu.
"İyiyiz biz." dedi Rüya gözlerini kısarak. Konuşmamaya özen gösteriyordum çünkü Alya'yla uzun bir geçmişimiz vardı.
"Yaz için ne düşünüyorsunuz? " dedi Ceyda. Bu sefer Rana ona döndü ve "Sanane?" dedi. Bende "Katılıyorum." diyince Alya dudağını büzdü.
"Her neyse kızlaaar, doğum günü partisi var ve sizi de bekliyoruuum." dedi Alya.
"Çüüüüüz!" Gülüşerek yanımızdan giderlerken -çok şükür- Rüya yine gözlerini kıstı.
"Sevimsiz." Rana ise "Çatlak." demişti.
Sınıfa geçtiğimizde Burak Rana'nın yanına geldi. Rana ne olur ne olmaz diye beni aradı ve konuşmalarını duymamı sağladı.
"Korayla neden böylesiniz?" Kahkaha atacaktım. Hâlâ bunu mu soruyordu.
"Koray ile neydik ki ne olalım?" Thuuuug Life.
"Hayır onu demiyorum, eskisi gibi değilsiniz." Rana'yı görebiliyorduk ve mimikleri tam da gülme krizine gircek gibiydi.
"Bunu neden kankana sormuyorsun? Galiba sizde eskisi gibi değilsiniz." Şu an ooo diye bağırsam dinlediğim çok mu belli olur?
Rana Burak'a gülümsedi ve yanıma geldi. "Olaaay." dedim gülerek.
"Kay kız." Başımı olumsuzca salladım.
"Olmaz." Tek kaşını kaldırdı. "Yoksa Savaş'ı-"
"Heeeey!" Bağırarak konuşuyordu ve sesini alçaltması gerekiyordu.
"Ne, yalan mı? Besbelli ilgi duyuyorsun işte." Yanaklarım kızarmış olabilirdi şu an.
"Aa, valla kızardı. Ayarlayayım mı kız?" Rana'nın bacağına bir tane geçirdim. Hâlâ ayaktaydı ve bana sinsice bakıyordu.
"Rüya'ya söz verdim gerizekalı bugün onla oturucam." Rana kahkaha attı.
"Amaaan salla, hem her zaman benle oturuyorsun. Gerizekalı Rüya için beni mi satacaksın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ORTAK.
Teen FictionBana bakan koyu kahverengi gözlere bakmamaya çalışarak gözümdeki yaşı silip o önemli soruyu sordum. "Neden onu seçmedin?" Anlamazca bana baktı. "Neden onu seçmedin ki? Birimizi seçicektin ama onu seçmedin. Beni de seçmedin." Yoğun bakışlarını üzeri...