2.

57 4 3
                                    

"Natt!? Hale Natt vstávej!" Poslední slovo mi zakřičela do ucha. Jak já tu holku nesnáším když řve.

"No jo pořád! Nepruď a radši mě nebuď!" Zavrčela jsem nepřátelsky na ní.

"Dobře. Tak..... Natt? Nechci nic říkat, al-" Přerušila jsem ji.

"Tak neříkej. To je lehké." Štěkla jsem na ní.

"Kurva jsme v letadle poslední! Chceš se úplně sama vrátit domů?!" Ruply ji nervy a pištěla. To dělá vždy, když se něco děje.
Po tomhle jsem vylezla i z kuframa z letadla a upalovala k autobusu. Rychlostí světla jsem běžela, ale zjistila jsem že někdo chybí.

"Sam? Dělej!" Zařvala jsem k letadlu.

"Já jsem tady debžot." Řekl mi někdo za zády a já leknutim cukla.

"Hhhhhh tak pojď." Chytla jsem ji za ruku, a táhla ji po rozpáleném betonu k autobusu kde naše cestovka nebo co čekala.
Usadili jsme se na sedačce úplně ve předu a já si vydupala místo u okýnka, poněvadž se mi dělá blbě.

Vytáhla jsem svůj IPhone6, a pustila si náhodný playlist písniček. Vytáhla jsem si ještě z batůžku knihu na větrné hůrce, a začetla se do příběhu.

Když autobus zastavoval na různých místech kde vystupovali lidi do svých hotelů, tak v autobuse jsme zbily sami. Se nedivím, když náš hotel je drahej jako prase.

"¿Donde estará la señorita"
Kam to bude slečny?
Usmál se mile řidič autobusu.

"El Lavender hotel"
Do hotelu Lavender
Odpověděla jsem mile. A usmála se.

"¿Cuál es su nombre?"
Jak se jmenujete?
Zeptal se, a rozjel se směrem k našemu hotelu.

"Mi nombre es Nathalie y aquí mi amiga Samantha."
Já se jmenuji Nathalie a tady má kamarádka se jmenuje Samantha.
Odpověděla jsem mile.

"¿No se puede Inglés"
Umíte vůbec Anglicky?
Zeptala se Sam. Nó to by mě také zajímalo.

"Oh jistě. Jen váš zkouším." Zasmál se, a mi též.

"No jsme tady se Sam ze třetiny španělky."
Se Sam jsem se seznámila když jsem byla tady u tety, a ona tam taky byla.
Vlastně ten hotel kam jedeme, patří mé tetě.
Nó a se Sam jsme spolu začali mluvit, když jednou jedla písek, a já se k ní přidala. Musela jsem se uchechtnout nad tou vzpomínkou.

"Tak jsme tady dámy." Vzali jsme si kufry, a vystupovali z autobusu.

"Señorita." Políbil mi hřbet ruky, a pak i Sam. Ta byla v sedmém neby.
Ten řidič co jsem zjistila, se jmenuje Lukas a je mu 20 let. Je také z Anglie z Londýna. Ach jak je ten svět malinkej.

*************
Tak co budem dělat Natt?" Zeptala se mě Samantha. Protože jsem většinou já, ta hlavní organizátorka tak jsem musela rozhodnout i dneska.

"Tak večeře je až od sedmi, tak můžeme jít na pláž za sexy klukama, a koupat se. Znáš to ne." Šibalsky jsem na ní mrkla a ona se na mě usmála jako ďábel z té reklamy no víte na co... :-D

"Co tu budeme dělat?" Zeptala jsem se zpruzele.

"Hale chtěla jsi sem? Já taky. Tak teď se půjdeme koupat, a tamhle jsou fakt sexy kluci." Ukázala na partu čtyř kluků. Jeden měl hnědé vlasy které mu spadaly v kudrlinach k ramenům, sexy tělo, a ty tetování....Vždy mě přitahovali kluci s tetováním.
Další byl blonďáček, pak byl takový s hnědými rozcuchanymi vlasy a na plavkách měl mrkvy. Nó tam, kde se nachází jeho bod G. A ten poslední měl vycesane vlasy na horu, a také kopu tetování. K nim by se hodil můj bratr.

"Aby jsi se z nich neudělala." Uchechtla se Sam.

"Co?" Zeptala jsem se jako debil.

"Aby jsi se z nich nepodělala!" Řekla o něco hlasitěji. Ti kluci se na nás otočili a mávali ať k nim jdeme. Byla jsem rudá až na prdeli a Sam si to užívala.

"Jdeme?" Šibalsky pozvedla dvakrát obočí.
Přikývla jsem, a obě se zvedly. Šli jsme naschvál pomalejší chůzí, a když k nim došli, kudrnáč si zkousl ret, a od hlavy až k patě si mě prohlédl. Trochu jsem se pod jeho pohledem oklepala.

"Tak jak se jmenujete?" Zeptal se ten s tou mrkví na plavkách.

"No já se jmemuji Nicole. Nicole Nathali Sparksová, a tady kamarádka se jmenuje Caroline Samantha Smith. Nó a jak vy? Protože nám dost připomínáte jednu skupinu kterou pořád dokola poslouchá moje kamarádka." Zkřížila jsem si ruce na prsou a hlavou pohodila na Sam.

"No tak to se nepletete. Já jsem Louis." Prohodil ten s mrkví.

"Já jsem Liam."

"Já Niall." Představil se Ir ten blonďáček.

"A já se jmemuji Harry." Zachraptěl ten sexy.

"A ano. Jsme ve skupině. One direction." Podal mi ruku Liam.
Já to myslela ze srandy to že mi někoho připomínají. Ne že my vybalí nejhorší noční můru na světě.

Hi Guys!

Tak nový díl je na světě. Přemýšlím, že by mohla být druhá série co by na to navazovala.

Joop a ten kdo se divil že píšu španělsky, tak je to tím, že se jí učím. Nó jen jsem si to chtěla vyzkoušet.

Zatím ahoj! A dejte vědět, jak se vám to líbí zatím. Do komentářů, a like by potěšil.

Dávejte prosím votes a coment.

Děkuji 😘😘😘

Holidays In Spain//H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat