3.

44 5 3
                                    

Chodila jsem po pokoji jako magor z blázince sem a tam. Sam se náramě bavila.

"Bavíš se dobře Sam?" Štěkla jsem, a jak se hned uklidnila.

"Hale kámo. Buď v klidu. Jsou úplně normální." Nad tím jsem se zamračila. Normální?

"Normální? Normální! Další nafoukaný hvězdičky. Sláva, prachy, sláva, prachy.
Mierda!  Do Prdele"
Kopla jsem vzteky do postele a pak se chytla za nohu a poskakovala po pokoji se skřiveným obličejem a skučením jako ztracené stěně.

"Měla by jsi se uklidnit. Jdeme na snídani!" Pískla nadšeně a já zaklela.
Vytáhla jsem si křiklavě růžové kraťasy od Nike, top který mi končil nad pupíkem kde jsem měla piercing černou malou lebku. Vlasy si svázala do ledabilého culíku, na nohy křiklavě růžové conversky, a na obličej si dala řasenku společně s lehce růžovou rtěnkou.
Vyšli jsme z pokoje a šli k výtahu. Nó a koho tam nepodkám.

"Čus holky!" křikl Harry, a už od pohledu vypadal jako sukničkář. Ten jeho sebevědomí úšklebek na obličeji, který mu dodával snad větší ego než je celej vesmír. Protočila jsem oči a nasupeně nastoupila do výtahu. Trochu jsem zakopla o Sam boty, no a komu myslíte že jsem se omylem rukou ořela o rozkrok. JEMU! Snažila jsem se zmírnit pád, tak jsem se chtěla něčeho hold chytnout a schytal to on. Dostalo se mi od něho syknutí. Ale to příjemné.

"Tohle mi nedělej kotě." Zavrní mi do ucha, a mě naskočí husí kůže. Ušklíbne se, a zase odtáhne. Když výtah cinkne, chytí mě nenápadně za zadek a zmáčkne ho. Kopnu lehce nohou do zadu, a on s hlasitým au se chytne za rozkrok.

"Příště ti z nich udělám volská oka." Mrkla jsem na něj, a se slovy "Neplakej to se vsákne" jsem ho poplacala po hlavě a zmizla než mě zabije.

"Pani Natt! To bylo Hustý!" Výkřikne Sam, a ďábelsky si plácnem. No jo. Best friends forever.

Na snídani jsme si dali od všeho něco, a pak sedli ke klukům. Byl tam i Harry. Bylo mi ho trochu líto...

"Hazz proč se ksichtíš jak když tě někdo dole nakopne." Pronesl Louis a já se dusila smíchy. Prskala jsem zkrs pusu a snažila se to zadržet, ale nešlo to. Rychle jsem si dala ruku na pusu, a smála se jako když jede hrbatej ze schodů. Nó prostě sfetovanej lachtan. Nebo Delfin teď nevím.

"Přišli jsme o něco?" Zeptá se jako tatar Liam a to už ani Sam nezadrzuje smích.

"Chceš válku? Máš ji mít." Sykl Hazz nasupeně a odešel pryč.

"No kopla jsem ho poněvadž mi sáhl na zadek a pak mu řekla že mu příště udělám volská oka." Vysvětlila jsem klukům kteří nechápali vo co go.

"No jo. To je celej on. Je naštvanej protože jsi snad jediná která ho odmítla." Hrdě pronesl Niall a tvářil se jako když Dušan objevil Ameriku.

Po snídani která byla ovšem vynikající jsme se odebrali na pokoj, a rozhodli se že dneska večer pozveme kluky na menší párty k nám. Cola, popcorn, horory, marshmallow...
S tím přišla Sam. Hodinu mě přemlouvala a když jsem nesouhlasila, tak mě postrašila, že napíše vychechtanýmu bratrovi o tom, kdo mu ukradl ty čtyři dolary.
Já je neukradla! Jen si je půjčila na zmrzlinu! A neřekla mu to jenom... nó.

"Už jsou tady už jsou tady!" Pískala Sam, a letěla jako splašená ke dveřím od pokoje, kde se ozvalo mluvení několika hlasů. Uraženě jsem si sedla na postel, a pozorovala jak se sem tak rychle nakvantýrovala ta banda čtyř hvězdiček.

"Čus holka! Ty žiješ jo? " Poplácal mě po stehně Niall a neodpustil si rýpnutí. Usadil se vedle na postel. Harry na zem naproti mě vedle něj z leva Liam a z prava Tommo.

"Tak co jste chtěli dělat?"

"Hale. Napdalo nás tady s Natt-"

"Tebe napadlo!" Přerušila jsem jí.

"Nás napadlo že bychom vás mohli pozvat a trochu se poznat. Hm?"
Zdůraznila nás napadlo a já si uraženě zkřížila ruce na prsou a nafoukla se jako balon s heliem v sobě.

"Nepraskni nám tady kotě." Mrkl na mě Harry a já mu ukázala vztyčený prostředníček. Chce válku? Má ji mít. Neví s kým si to zahrává chlapeček s kuličkami jako tečkou a egem větším než celá Amerika. Musela jsem se ušklíbnout nad mím neoriginálním vtipem.

"Tak jdeme, ne?" Pronesla jsem, a pozvala kluky na naší manželskou postel. Já seděla v zadu s Harrym a ve předu seděli po stranách Liam a Louis, a natažená na břichu byla Sam, a její pokrcene nohy sahali skoro k nám.

"Neříkej mi že se bojíš." Šťouchl do mě Harry. Pohledla jsem na něj se skleněnýma očima.

"Ne. Fakt ne." Odfrkla jsem, a hleděla na lesního ducha. Teď si tam řežou jazyky. Odvrátila jsem pohled a z oka mi vyklouzla slza. Někdo mě obejmul kolem ramen a přitáhl k sobě.

"Díky." Poděkovala jsem a opřela si hlavu o jeho rameno.

HARRY

když přišla jedna scéna, odvrátila zrak a ukápla ji slza. Nevím, co se ve mě zvrtlo, ale prostě jsem ji chtěl a měl nutkání ji obejmout.

"Díky." Poděkovala a opřela si hlavu o mé rameno. Nasála vůni z mého trička, a s takovým divným zvukem vydechla. Usmál jsem se. Ale tentokrát upřímně. Po chvilce její maličkost povolila stisk, a když jsem se kouknul už pravidelně oddychovala.

"Hale jak se tak koukám tak asi půjdeme vedle ne?" Zeptala se kluků Sam a kluci přikývli. Zvedli se a odešli. Pomalu jsem se začal zvedat, ale její studená malá ruka mě chytla.

"Prosím nechoď." Zaprosila a otevřela oči. V menším světle které svítilo z venku, a kde s otevřeného balkonu byly slyšet zvuky cvrčků, a zvuk houby ve vodě ze které teče voda.
Viděl jsem jí v očích smrt a uchechtl se.

"Čemu se gebiš?" Zeptala se a hlas se jí klepal. Zakroutil jsem hlavou, a ukázal na postel.

Nathali

Poťukal rukou na postel a já na něj nechápavě koukla.

"Chceš snad spát sama?" Zachraptěl mile. Ale mile jako že fakt mile. Podlamovaly se mi kolena, ale tím že jsem na posteli nemohu spadnout. Kusnu se do rtu a kývnu hlavou.
Položil si hlavu na polštář,a já si opřela hlavu o jeho hrudník. Jednu ruku jsem mu přehodila přes jeho sexy vypracované břicho, a on se převalil na bok, a oběma rukam mě obejmul. Propletli jsme si naše nohy, a já po chvilce pravidelně oddychovala.

Hi Guys!

To se musí zapít! Tolik slov? Jako Rlly?

Nó nic. Jak se vám to zatím líbí? A to se snažím psát bez chyb!

Teď pojedu na dovolenou, ale budu dávat díly. Nebojte.

Zatím paa 🐦💞💔

Holidays In Spain//H.S.Kde žijí příběhy. Začni objevovat