- Maju poznasz możliwe że jeszcze dziś osobę ,dokładnie mężczyznę , ma na imię Konrad to taki wysoki zielono oki starszy gościu , spokojnie nie musisz się bać ( dopowiedzialam po cichu )
Za 5 i 1/2 godziny będziemy w Warszawie mamy wynajęty pokój blisko centrum , no oczywiście z najlepszym widokiem z okna . Ale nie będę Ci przynudzać idź spać obudzę Cię jak dojedziemy . Sama zasnęłam i nawet nie zorientowałam się że już jesteśmy na miejscu , naszczescie miły Pan maszynista obudził nas i uświadomił ze od 15 minut jesteśmy w Stolicy . W pośpiechu wyszłyśmy z wagonu na peron a naszym oczom ukazał się ogromny Pałac Kultury i Nauki , zaniemówiłyśmy z wrażenia a było naprawdę ogromne ponieważ to nasz pierwszy raz , nie zwlekając biegiem byłyśmy juz pod hotelem . Maja biedaczka zmęczona nie wiedziała chyba do końca co się dzieje lecz się w końcu odezwała ...
- Klaro jesteś wspaniała naprawdę nie wierzę w to co się dzieje jestem w szoku ! Chodźmy prędko na górę bo za 40 minut mamy przecież spotkanie z Tym Tym no Konradem? ( Dodała nie pewnie ) .
Byłam zdziwiona że tak uważnie nie słuchała podczas drogi ale byłam świadoma ze musimy się pospieszyć . Po ubraniu nowych ciuchów godnych pokazania się w mieście sław i gwiazd , oraz po zjedzeniu szybkiego "obiadu" poszłyśmy na spotkanie . Już z daleka widziałam osobę godną wyczekiwania lecz ta rudo włosa ciemnota idącą obok mnie totalnie odpłynęła . Po głośnym krzyknięciu Majka stój! Obudziła się i zakumała gdzie jest , nagle obok fontanny usłyszałam głos wypowiadający moje imię wiedziałam w 100 % że to on podeszłyśmy bliżej i no w sumie stwierdziłam ze wypada ich przedstawić oczywiście po tym jak się przywitałam
- Maju to jest Konrad
- Konrad to jest Maja
- A i jeszcze jedno Konrad to mój prawdziwy ...
CZYTASZ
Bo Ona to On ♡
RomanceKlara lat 16 Xavier lat ... No właśnie zagadka Xaviera począśnie powieścią ... Dwoje zakochanych w Sobie ludzi mających naprawdę nie małe tajemnice ? Czy uda im się dojść do porozumienia znajdując ślad zagadki z przed lat ?