Bölüm -2: Teklif

241 29 3
                                    

Yafse Klan lideri Kedfa tarafından gönderilen bu saldırının sonrasında saldırı Kerem'e ulaşmadan hemen önce Kerem hariç herkes şiddetli bir aura hissetmiş ve bu auramı sonucu kendinden geçmişti. Kerem için ise bu aura oldukça sıradan ve rahatlatıcıydı.

Kerem etrafını saran güçlü aura dağıldığında etrafındaki herkes baygın bir halde yerde yatıyordu. Ablası, babası, bütün klan büyükleri, diğer kandan gelenler bu kadar kişiyi bir anda bayıltacak olan kişi ne kadar güçlüydü ki?

....................

Yüzüğün içinde yıllardır uyuyan güç uyanmıştı onu uyandırabilecek olan tek bir şey vardı bunu biliyordu. Dışarıya baktığında ise onu uyandırmaya çalışan kişinin üzerine kendisi için sinek vızıltısı kadar bile etkisi olmayacak ama ona yöneltilmiş ve ölümcül aura salan bir saldırı gördüğünde dışarıya hafif bir aura gönderdi. Bu aura o ölümcül aurayla karşılaştığı anda onu dağıttı ve dışında kalan herkesi basarak onları bayılttı.

Bunun üzerine içerideki adam oldukça şaşırmıştı bu kadar zayıf bir enerjiyle bile bayılan insanların arasında onu uyandıracak güç nasıl dünyaya gelmişti? O dünyaya geldiyse bile yüzüğü nasıl elde etmişti kafası bu sorularla meşgul iken onun gerçekten aradığı kişi olup olmadığını kesin olarak anlamak için çocuğun yeni uyanmış kaynak yollarına hafif bir enerji gönderdi. Bu gönderdiği enerji ona çocuğun kaynak enerjisini ve kaynak damarlarının özelliğini anlaması için yeterli oldu. Bu işlem sonrasında aradığını bulmanın verdiği sevinç ile gözleri umutla ışıl ışıl parlıyor ve ağzı yüzünde arsızca yayılmış bir gülümseme ile birlikte kulaklarına değmeye az kalmış bir vaziyetteydi. Eğer mühürü baskılayıp onun gücünün bir kısmını uyandirabilecek potansiyeli bu çocukta varsa bu bir umut olabilirdi.

_____________

Kerem her şeyden habersiz aptal  aptal etrafına bakınıyordu ve bir anda yeni işlemeye başlamış kaynak damarlarından sanki yırtılıyormuşcasına bir acı geldi. Bir anda yere çöktü burnundan ve göz çukurlarından kan geldi. Bu ona neden oluyordu bilmiyordu ki acı bir anda geçti. Onun neler olduğu hakkında en ufak bir fikri bile yoktu. Bir süre sonra "Hey çocuk, biz şu an neredeyiz söyle bakalım." Bu ses geldiğinde Kerem nereden geldiğini anlamadı bile bu gün neler olduğunu anlamlandıramıyordu. Çevresindeki her şey bir anda olup bitiyordu. Herkes bir anda bayılmıştı. Bir anda her tarafından kan gelmişti dayanılmaz bir acı ile beraber ve yine bir anda gaipten bir ses duydu. Neler oluyordu?

"S...siz de ki..kimsiniz sizi göremiyorum. Ne...nere..neredesiniz?"

"Hey velet! Şu anda yalnızca sorumu yanıtla ve daha sonra ben de senin sorunu yanıtlamak için bir düşüneyim. "

"Bi...biz şu anda Kutsal yeşim imparatorluğunun kesik dağ şehrinde Korel Klanı bölgesindeyiz efendim."

"Hmm Kutsal yeşim imparatorluğu? Kesik Dağ şehri? Demek hiç bilmediğim yerlerdeyim... Fakat buradaki insanların kaynak gücü neden bu kadar zayıf? "

"E.. efendim önce benim sorumu yanıtlayacağınızı söylemiştiniz."

" Oh! Anlaşılan sen daha varlığını bile anlayamadığın bir varlığın karşısında kendi hakkını arayabilecek kadar kibirli ve cesur birisin ha?"

"Y..yo efendim ben sadece...."

" Hahahhha korkma evlat sadece şakaydı ben şu senin elinde takılı olan yüzüğün içinde mühürlü bir kaynak geliştiriciyim. Şimdilik bu kadarını bilmen yeterli şimdi diğer sorumu cevaplaman gerek söyle bakalım bu insanların kaynak gücü neden bu kadar düşük? "

Kerem şaşırmış durumdaydı. Bu adam  annesinden kalma bu eski yüzüğün içinde olduğunu mu iddia ediyordu hem de yıllardır... o zaman neden sesi genç geliyordu Kerem daha fazla bu soruların üstüne gitmeden kendince cevap verdi.

Avare'nin YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin