Bölüm-3:

273 30 10
                                    

Ablası da babası da Kerem'in ses tonundan söyleyeceği şeyin önemli bir şey hatta tüm hayatlarını değiştirebilecek bir şey olduğunu sezseler de Kerem'in sözünü kesmeden sakince dinlemeye devam ettiler.

"Ben...ben eğitim için bir yolculuğa çıkmak istiyorum. Bunun için siz uyuya kaldığınızda çok güçlü bir kaynak geliştiricisi tarafından bir teklif aldım. Bana beni eğiteceğini ancak bunun bu rahat ortamda yapılamayacağını söyledi." Diyerek bir çırpıda aklından geçenleri sözlerine döktü.

Ablası bunu duyduğunda çok üzülse de babası daha çok şaşırmış ve meraklı bir tavır takınmıştı.

"Kerem bu güçlü kişi ne kadar güçlü ve sen onu tanımadığın halde nasıl teklifini kabul edersin? Sana bir şey yaptı mı? " Diyerek Kerem'i ufak bir soru yağmuruna tuttu ve yine merakla Kerem'in vereceği cevapları dinlemeye başladı.

"Baba sakin ol. Öncelikle bu adam sanırım şimdiye kadar gördüğümüz herkesten çok daha güçlü eğer bana zarar vermek isteseydi... Onu durdurabilecek gücün kimse de olmadığına inanıyorum sizi o yoğun  şoktan benim isteğim üzerine o kurtardı. Son olarak hayır bana hiç bir şey yapmadı." Babası Kerem bunları söylediğinde bir nebze rahatlamıştı. Ama bu kişi ne kadar güçlüydü ki? Yoksa efsanevi doğal kaynak aleminde olabilir miydi?

Kerem babasının biraz daha rahatladığını gördüğünde sevindi ve daha fazla soru sormamaları için "Ustam hakkında daha fazla şey söylememe izin vermedi. Yarın şafakla beraber yola çıkacağım. Yanıma bir şey almamam istendi. Bu yüzden yapmam gereken tek şey sizinle vedalaşmaktı bunu da yaptığıma göre ben meditasyon yapmak için odama gidiyorum. "
Diyerek odadan çıktı.

Arkadan şaşkın gözler Kerem'e bakıyordu. Bunun nedeni Kerem'in ne zaman bu kadar olgunlaştığını bilmemeleriydi. Bu sabah gördükleri Kerem bu değildi.

Kerem aniden artık alıştığı sesi duydu."Hey...Velet afferin bu işi bu kadar kolay halletmeni beklemiyordum. Benim hakkımda verdiğin detay yine de fazlaydı ama bu kadarını sorun etmeyebilirim sanırım."

Kerem umursamadı ve yavaşça odasına girip kapıyı kapattı ve meditasyona başladı. Meditasyon yaparken bir anda kaynak damarlarının acı ile gerildiğini hissetti ve soğuk terler dökmeye başladı. Bir titreme geldi. Bütün bunlar geçtiğinde saat gece 2 civarındaydı ve ustasının verdiği süreden daha çabuk bir zamanda seviye atladığı için memnundu fakat yine bir ses duydu bu ses bu kez bir talimat daha verdi.

"Hey velet önümüzdeki kalan birkaç saatte sadece kaynak enerjini durgun hale getirmeye çalış. Yarın kaynak canavarları bol olan bir yere gideceğiz ve orada kaynak enerjini rahatça kullanman gerekecek."

Kerem bir şey demeden yine ustasının söylediklerini yapmaya başladı.

Şafakla beraber enerjisi neredeyse tamamen durgun hale gelmiş ve Kerem yola çıkmaya hazır hale gelmişti. Ustası "Velet kesinlikle kaynak canavarlarının bol olduğu yerlere gitmen gerekecek. Böyle bir yer biliyor musun? Yoksa senin için bir tane bulmamı mı istersin? "

"Klan'da gençlerin konuştuğu bir yer vardı oraya gidebiliriz sanırım usta."
Diyerek yanıtladı Kerem.

"Oh tamam o zaman hadi yola koyul. Şimdi zihnine bir kaynak hareket tekniğinin formullerinin ilk seviyesini aktaracağım. Eğer algılaman yeterli ise öğrenmen bir kaç gün sürer kalın kafalıysan bile bir kaç haftada öğrenebilirsin sanırım. "

Kerem kafasına akın eden formüller sonucu bir anda şaşırıp kalmıştı bu formül aslında enerji olarak kendisinin kullanamayacağı bir formüldü ancak ustasının formülü olan bu formül kendi gücü yerine doğanın kaynak gücünü kullanıyor ve hızı aldığı doğal kaynak gücünün etkisi ile artıyordu. Yani bu teknik doğal kaynak gücü gelistiricisinin hareket hızına ulaşmasını sağlıyordu. Yeterli bir gücü olduğu sürece kendi seviyesinden bir kaç seviye yüksek kişileri ve canavarları yenmesi mümkündü çünkü kimse ona dokunamazdı. Bu hıza sahipken.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 20, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Avare'nin YoluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin