Kellan P.O.V
Srce u grudima mi je tuklo kao ludo, dok sam jedva dolazio do daha. Otključao sam vrata te sa ramena spustio veliku sportsku torbu.
Svukao sam sa sebe sivu trenerku koju sam koristio za vježbanje i otišao pod tuš.Nakon samo jednog dodira s vodom, začuo sam zvonjavu telefona iz dnevne sobe.
Zatvorio sam tuš te otišao do dnevne sobe. Kapljice vode sa moga tijela su pravile lokvu oko mene, ali nisam se sad oko toga mogao brinuti. Svjetlo na zaslonu telefona se neprestano palilo gasilo što mi je govorilo da je nešto ozbiljno. Pogledao sam ime na zaslonu. Miller.
Sitni smiješak mi je zaigrao u kutu usne. "Buraz."
"Hej brate", njegov glas sa druge strane telefona rekao mi je da je dobro raspoložen.
"Da li je sve sređeno?" upitao sam.
"Pa", promrmljao je, "zavisno od toga kako ti vidiš definiciju sređenosti, ali da...zadovoljan sam."
"Da li ste obavjestili sve one koje ste trebali?"
"Jesmo. Svi su obavješteni i većina je odmah potvrdila svoj dolazak."
Uskliknuo sam u sebi. "Odlično." Što prije više ljudi čuje za Angel to će biti bolje za mene.
"Onda, kad ti dolaziš večeras?"
Prasnuo sam u smijeh. "Pokušat ću da ovaj put dođem na vrijeme."
"Bio bi red, Kellane. To je tvoj klub...Svi će željeti da prvo upoznaju gazdu."
Namrštio sam se. Sama pomisao na sve te nepoznate ljude oko mene i masku koju sam uvijek morao nositi ispred svih ljudi, osim Millera, činila me je iznimno nervoznim. "Da...bit ću tu."
"U 8 sati..." Miller je nastavio govoriti, ali nije uspio završiti. Ukinuo sam poziv, telefon bacajući na krevet.
Ipak mi prvo treba malo sna...
....
Dok njezini prsti kruže oko moga šlica, shvatam kako moja erekcija postaje sve bolnija.
Djevojka čičkave crne kose i tamnih, crnih očiju gledala me je zagonetnim pogledom. Prstima je ponovo otišla do moga šlica na mojim farmericama, provlačeći ga prema dolje.
Vragolasti smiješak mi zaigra na kraju usne te odlučim ubrzati ovu stvar. Svučem farmerke sa sebe, a zatim i bokserice. Moj kruti kurac iskoči prema vani, a čičkavoj djevojci nije trebalo dugo da shvati što treba raditi.
Nedugo zatim, osjetim vreli jezik na vrhu moga glavića. Kvragu.
Glavu zabacim na naslonjač iza sebe, usnama žudno grabeći vazduh oko sebe.
Odjednom, začuo sam vibraciju telefona negdje u pozadini. Odlučivsi to zanemariti, sklopim oči ponovo se u potpunosti usredotočivsi na vrela usta oko moga kurca.
A onda, ponovo vibracija...
Pomeškoljim se u mjestu, dlanovima pipajući oko sebe. Gdje si dovraga?
Konačno.
Ne gledajući u njega, pritisnem tipku za javljanje i prislonim ga uz uho. "Da?"
"Gdje si ti, do đavola, Kellane?" Millerov glas sa druge strane telefona me natjera da poskočim u mjestu.
Ustanem iz kreveta, sneno gledajući oko sebe. Zar ja nisam bio u dnevnoj sobi? I ono najbitnije...Gdje je djevojka koja je maloprije klečala ispred mene. Kvragu.
YOU ARE READING
Ukradeni Prvi Poljubac
Romance»Mogu li ukrasti samo još jedan?« All rights reserved © Cover by: lorenalolsx