1. Bölüm Sosyal Medya

191 9 1
                                    

 TWİTTER

Kullanıcı adı: Ayşegül takipçi-1 milyon 

Tweet: Yeni çıkan çok satanlarda 1 numaralı kitabı koşa koşa gittim aldım ama bir halt etmez.. buradan onun yazarına sesleniyorum buna benzer bir kurgu benim çöp kutumda bile yok.

RT: 5437 Fav: 7641

yorumlar.

-Sana katılıyorum kitap zevkine güveniyorum.

-sana hayranım çok haklısın o kitap beş para etmez.

-yine hak etmeyen bir eser zirvede bence de çöp!

-saçmalık bence o hikaye hayattan parçalar taşıyor siz körsünüz.
ayşegül yanıt gönderdi: biz bari körüz görmemişiz sen galiba kataraksın yanlış görmüşsün.

    -hahahahah işte bu kızı bu yüzden seviyorum

   - yine ayşegül ayşegüllüğünü yaptı.

Tweet: şu şıkıdım şıkıdım şarkısı gerçekten rezalet kadın sırf klipte kendini göstermek için para dökmüş bari sesi en azıdan kargalara benzese.

   -hahahahahhahah :D

   - Ayşegül sen şarkıdan ne anlarsın ?

  -bence ayşegül sen git kitap eleştir dizi eleştir şarkı ve sesle ilgili hiç bir bilgin yok.

   Ayşegül yanıt gönderdi: hiç bir şeyim olmasa bile 25 yıllık yarım asırlık kulağım var kötü ve iyi eserleri en azından ayırt edebiliyorum. 

    - hahah

   - ya hahahh kaçtı kız :D

   - Ayşegül'e bir şey söylemeden önce 12 kere düşünün derim :ddd:DsD:

Tweet: Benim son hikayemden kötü bahseden kişinin yaklaşık 1 hafta sonra çıkacak kitabını dört gözle bekliyorum umarım onun gibi 'bahsedilen kadar mükemmel değildi' demem. 

   -O beğenmese biz seni beğeniyoruz Ayşegül

   - Muhteşemdi bence

   - kıskançlığın bu kadarı

   - Kimse mükemmel değil

  - çok itici bir kız nesini seviyorsunuz 

    Ayşegül yanıt gönderdi: kıçımı başımı açmadan bir şeyleri başarmamı seviyorlar.

          -Ve kız felç

         -ve kız wefad

        - hahahahaha

 Tweet: çok övülen istanbul'un en işlek caddesinde yer alan mükemmel (lafta) yere gittim ve 50 lira ya ıslak hamburger yedim.. ah ben ülkemin mantısına kadınbudu köftesine kurban olayım.

    -Gavur özentisi insanların büyüttüğü bir yer.

   -nesini beğenmedin?

     Ayşegül yanıt gönderdi: iki kuruşluk malzemesini, ekmeğini, köftesini en çokta 50 lira olmasını! toplasan maliyeti 3 buçuk lira!

          - Hay ağzını öpeyim Ayşegül 

Tweet: Aklımı kaçıracağım! bu dizi tam bir bullshit! bu ölüm sahnesinden etkilenmemizi bekliyorlarsa yanılıyorlar hah.

Tweet: yeni bir hafta sonu yine bir 'Yaş' dizisi klişesi dizisi bu dizinin önceki bölümü de anlamsız ve saçmaydı tamamıyla zaman kaybı. 

      -Sen ne anlarsın demekten bıktım kızım sen gidip blog yazsana doldurma burayı.

        Ayşegül yanıt gönderdi: ben bloga 6 sene önce başladım 5 sene öncede ilk kitabım o sayede çıktı şimdi orayı benim izimi takip edenlere bıraktım.

Tweet: 1 haftadır şu adam ölecek mi sonunda diye insanları merakta bırakıp sonrasında kurşunun adamı sıyırması absürt komediye girmez mi sayın yönetmen olmaya çalışan bey?

     - bu sefer büyük oynadın

    -biri bu kızı durdursun

   - ayşegül kimin gazına geldin 

Tweet: gün geçiyor ve bu dizi dur durak bilmiyor. her hafta figüran öldürmekten bıkmadılar zaar. az kaldı senaryoya ben el atıcam.

Tweet: gözlerim yaşardı bir sonra ki bölümde çocuk annesini bulabilir....

Tweet: Evet sırf bu ülke bu diziden kurtulsun diye senaryo yazmaya başlayacağım. 

Tweet: vazgeçtim yazacağım diziyi hollywood çapında yazacağım ki memleketim deki yönetmenler örnek alsın. 

     -bekliyoruz.

    -hahahh yine büyük konuştu

   - (yapamadı)

   - yap tüm dişlerimi kırıcam

   - yaparsın sen

    - oldu canım

    -hahahaha

İnstagram -fotoğraf- ayşegül: biri dizi mi dedi? hazırlıklar başlasın o halde! ben uzuuuun süre yokum zaar.

Şans'ım Güney Kore'deHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin