PREFAȚĂ

1.6K 48 2
                                    

Simțeam cum corpul meu este străbătut de mii de emoții, făcându-mă să par puțin agitat. Încercam să nu dau nimic de bănuit, însă profunzimea cu care mă priveau ochii săi tot continua să-mi străpungă gândurile.

Ca de fiecare dată, prezența sa copleșitoare își pusese bine amprenta asupra inimii mele. Dar ce mă punea pe gânduri cu adevărat, era schimbarea sa de comportament.

Părea diferită, iar asta se putea observa din modul în care mă privea. Acei ochi frumoși de o nuanță închisă de căprui, nu mai aveau aceeași strălucire de altă dată. Păreau reci, conduși de o privire ucigătoare ce ținea să mă ardă până în suflet.

Nu știam cauza schimbării sale bruște, iar asta mă termina psihic. Încercam să mă reculeg și să-i arăt că sunt plictisit de ea, dar nu puteam. Nu îi puteam face asta atâta timp cât inima mea tânjea după ea cu disperare.

- Era și cazul să-ți faci apariția, nu crezi? Mă întreabă dur fără să mimeze nicio expresie pe chip. Îmi las ușor privirea de pe ea și mă uit ignorant prin jurul meu, încercând să găsesc o replică rece pe care să i-o dau.

Era ciudat cum ea mă făcea de fiecare dată să clachez, uitând chiar și să respir.

- Am fost puțin ocupat, murmur ușor după ce-mi adun din suflet și ultima fărâmă de curaj pe care o mai am.

- Nu-mi pasă, pisi... îmi răspunde arogant, făcându-mă să-mi înghit cuvintele. Acum să trecem la treabă, n-am chef de sentimentalismul tău, continuă cu același ton în timp ce se apropie ușor de mine.

- Despre ce vorbești, Aris? o întreb imediat, în tonul meu citindu-se puțin confuzia.

- Fără cuvinte, pisi...doar fapte... Îmi șoptește senzual, atingându-mi lobul urechii cu buzele, făcându-mă să simt furnicături pe șira spinării.

Știam ce avea în gând, și nu voiam să mă opun. O voiam doar pe ea.














Hei, hei! Această carte este un fanfiction cu cei de la SHOT. Dacă nu știți încă cine sunt cei de la SHOT, puteți da un search pe YouTube. Kisses :* :*

Her ShadowsUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum