Din perspectiva lui Aris
Liniștea dintre noi era una apăsătoare și mult prea ciudată. Atmosfera mă făcea să mă plesnesc mintal din cauza prostiei mele. Trebuia să mă car de aici odată cu ceilalți, nu să rămân singură cu el.
Mă speriase puțin atitudinea lui de mai devreme. De-abia acum realizasem cu cine aveam de-a-face. Răutatea de care dăduse dovadă făcea ca mintea mea să rănjească diabolic.
- Acum că am rămas din nou singuri nu te mai las să-mi scapi. Rostește pe un ton senzual ce făcea ca în capul meu să se creeze mii de scenarii.
Am rămas total blocată.
- Ce vrei să... Rostesc aproape fără glas, ca mai apoi să fiu întreruptă din ceea ce voiam să zic de degetul său.
- Eu spun să mă lași pe mine să pun întrebările. Ce zici? Șoptește senzual lângă lobul urechii mele, făcându-mă să tremur atunci când buzele sale îmi fac mici cerculețe umede pe gât.
Aprob din cap, nevrând să-l fac să se oprească.
Înnebunesc. Și nu știu încă dacă asta e din cauza stupefiantelor sau a buzelor sale.
- Ce simți când fac asta? Imediat ce a intrebat s-a năpustit aproape disperat asupra buzelor mele.
Buzele noastre se contopeau perfect într-un sărut apăsat și excitant, în timp ce limbile noastre duceau un război pentru dominație.
- Plăcere...reușesc să șoptesc drogată de ceea ce imi provoca doar un sărut cu el. Își mușcă buza de jos într-un mod al dracu de senzual cand îmi auzi răspunsul.
Îmi ling involuntar buzele, făcându-l să rânjească oarecum sadic. Își puse palmele pe șoldurile mele, după care le strânse cu putere, scoțând un geamăt de la mine.
Mi-am dus capul în scobitura gâtului său, încercând să-mi ascund expresia feței. Eram atât de excitată, încât uitasem unde ne aflam. Și-a strecurat mâinile sub coapsele mele, făcându-mă să-mi înconjor picioarele în jurul abdomenului său.
A început să meargă cu mine până în dreptul peretelui, blocându-mă între corpul său cald și peretele rece.
- De cât timp te droghezi? Mă întreabă încet, făcându-mă să-mi scutur capul pentru a mă trezi la realitate. Sunt eu înnebunită după mișcările sale, dar nu sunt proastă.
Evit să-i răspund, încercând să nu păstrez contactul fix al privirilor noastre. Nu aveam de gând să-i răspund la întrebare.
S-a năpustit din nou asupra gâtului meu, lăsându-și de această dată amprenta. Gem incontrolabil la contactul dinților săi cu pielea gâtului meu. Nu mă puteam controla, deși eram conștientă că eram pe hol și în orice moment cineva ne putea prinde.
- Îți voi face asta până când îmi vei răspunde. Ar trebui să știi că nu mă plictisesc prea repede. Rânjește, continuându-și treaba.
Sunetele de plăcere nu ezitau în a-mi părăsi gura, iar asta mă făcea să-mi mușc limba brutal ca să încetez, dar era în zadar.
- De... de aproximativ un... un an. Reușesc să spun printre gemete, atunci când îmi dau seama că nu se va opri fără să primească un răspuns.
- Se pare că poți face și pe fata bună. Rânji satisfăcut. Îi plăcea întreaga situație și se putea citi clar pe chipul său că nu are de gând să se lase acum.
- Și de unde faci tu rost de așa ceva? Mă întrebă din nou, de acestă dată forțându-mă să răspund într-un alt mod.
S-a apăsat de mine, masculinitatea sa fiind presată de feminitatea mea. Erecția evidentă din pantalonii lui
mă făcea să gem din nou, iar tot ce mai stătea între noi pentru a mă duce pe culmile extazului erau nenorocitele de haine.- Aa... Aaron. Spun printre gemete, nemaiavând puterea de mă stăpâni.
- Ușor, iubire. Eu sunt cel care îți provoacă stările astea, nu acel ipocrit. Iar tu ce faci... îi gemi numele? rostește furios.
Un urlet gutural îmi părăsește buzele după ce Juno se împinge brutal în mine.
Simțeam cum mor încetul cu încetul, iar asta doar datorită lui. Nu mai sunt de mult virgină, dar gesturile lui sunt neobișnuite
pentru mine. Nu mai experimentasem asta până acum.- Juno... Gem înnebunită, vrând ca el să se oprească. Știam că nu o mai pot duce mult dacă continuăm în acest mod.
Rânjește pervers și își duce capul spre scobitura gâtului meu. Lăsând un mic sărut umed pe lobul urechii mele.
- Îmi place cum îmi gemi numele, iar ceva mă face să cred că voi mai auzi de multe ori de acum în colo sunetul ăsta. Șoptește rânjind. Dar mai întâi... Care e faza cu Aaron? Ce a vrut să spună cu aia? Mă întreabă ţinându-și buzele la o distanță milimetrică de gura mea.
- Nu e nicio fază cu el. Nu mi-a tras-o și nici nu o va face vreodată. Dacă la asta te referi... E fratele meu mai mare.
El chiar crezuse că mi-am pus-o cu Aaron?
- Aha... Deci să înțeleg că sunt singura ta iubire. Rânjește, spunând-o mai mult ca pe o afirmație, făcându-mă să râd.
- Cine a spus asta? Râd din nou.
- Eu o spun. Rostește serios apoi mă sărută iar.
După ceea ce pare a dura o eternitate, mă dă jos din brațele sale, ca mai apoi să plece, lăsându-mă debusolată complet.
Ce a fost asta?
Hei, hei, hei! Acesta a fost capitolul 4 și sperăm să vă placă. Da, e puțin cam pervers, dar nu contează. Vream să vă mulțumim pentru tot. Sunteți minunați, iar asta o știți și voi deja. Tot ce scriem aici este pentru voi. Vă iubim!
CITEȘTI
Her Shadows
Romance"- De ce tot continui să te joci cu sentimentele mele? - Ce nu înțelegi, omule?! Nu simt nimic pentru tine. Tot ce e între noi e doar o joacă. Nimic mai mult. " Publicată pe 11.07.2016 #173 în dragoste - 03.09.2016 #169 în dragoste - 07.09.2016 #166...