~Perspectiva lui Sehun~
Încă câteva ore şi o voi revedea pe Andreea pentru o lună de zile. Sunt atât de emoționat dar nici eu nu ştiu de ce. Chiar o plac. Oare ea pe care dintre noi îl place ca idol? Dacă nu mă place pe mine?
Baekhyun: Hai îndrăgostitule! Trebuie să mergem după fete!
Sehun: Ce? Cine conduce?
Baekhyun: Tu.
Sehun: Eu? De ce eu?
Baekhyun: Pentru că eu nu am permis.
Sehun: Mai devreme m-ai făcut cumva îndrăgostit?
Baekhyun: Păi nu eşti? Știu că la ea te gândeai.
Sehun: E așa evident?
Baekhyun: Nu. Dar eu te cunosc. Doar suntem colegi de cameră.
Sehun: Ok. Hai să mergem.
~Perspectiva Andreei~
" Sehun: Eu nu te plac. Te urăsc! Nu vreau să te mai văd niciodată! *spune după care se întoarce cu spatele la mine și pleacă* "
Andreea: Nuuu! *plângând*
Carmina: Ce?! Ce s-a întâmplat? *speriată*
Andreea: Am avut.. un coșmar. *suflând greu*
Carmina: Spune-mi tot.
Andreea: Am visat că.. el a venit la mine și fără milă mi-a spus că nu mă place și că nu vrea să mă mai vadă niciodată.
Carmina: Calmează-te! Nu a fost real. Acum du-te și pregătește-te. E ora 10:30.
Noroc că mi-am făcut bagajele de aseară altfel nu apucam să mă pregătesc. Am intrat în baie să fac un duș după care mi-am făcut rutina zilnică, m-am îmbrăcat cu o pereche de blugi negri și un tricou mulat alb cu albastru în dungi puțin mai sus de buric, m-am făcut cu rimel și am coborât să mănânc.
Carmina: Îți dai seama că vom petrece o lună de zile în casa unor idoli? Sunt așa fericită!
Andreea: Și eu! Doar tu, eu și EXO!
#Ding-dong, ding-dong#
Carmina: Cred că au ajuns! Du-te să deschizi! Oare care dintre ei au venit?
Andreea: Vom afla.
Deschid ușa și dau nas în nas cu... el. Chiar el trebuia să fie?
Sehun: Bună! Mă bucur să te văd! *zâmbetul lui era așa de dulce încât îmi venea să mă topesc*
Andreea: Cine nu s-ar bucura să mă vadă? *îi arunc o privire seducătoare*
Sehun: Joci dur! Îmi place! *își mușcă buza de jos*
Andreea: Ok. Mergem?
Baekhyun: Da. Haide-ți!
Ne punem bagajele în portbagaj după care mă pun pe scaunul de lângă șofer.
Andreea: Baekhyun pot stau eu în față te rog? *față de cățeluș*
Baekhyun: Ok.
Tot drumul nimeni nu a spus nimic dar puteam observa în oglinda retrovizoare că Sehun mă tot privea.
Carmina: Am ajuns?
Sehun: Da.
Cobor din mașină și merg spre Sehun.
Andreea: Știu că sunt frumoasă dar altădată fi atent la drum. *îi șoptesc eu iar el mă privește mirat după care chicoteşte*
Intrăm în casă și după ce facem cunoștință cu toți liderul se ridică să ne spună ceva.
Suho: Fetelor, din moment ce nu am prea avut musafiri am transformat camera de oaspeți în sală de jocuri. Va supărați dacă împărțiți camera cu cineva dintre noi?
Carmina și Andreea: Nu. Nu ne supărăm.
Suho: Ok. Atunci sa vedem cine va împărți camera cu voi..