Dedektif Sam Miller ve Emily Williams'ın Dosyası

45 4 15
                                    

30.08.14 tarihli bir gazeteden alıntı

''02.08.14 tarihinde ormanlık alanda kaybolan/kaçırılan  18 yaşındaki Emily Williams'dan 28 gündür haber alınamıyor.Yapılan araştırmalara göre Emily'nin görüldüğü son ve tek nokta olan bir süpermarketin kamerasına ulaşılmıştı.Süpermarketin sahibi o gün için şu sözleri söylemişti;

' Emily en son gelip bu marketten bir şişe su aldı.Baya yorulmuş görünüyordu.Bana koşuya çıktığını fakat yanına para almayı unuttuğunu daha sonra ödeyip ödeyemeyeceğini söyledi.Bende ona sorun olmayacağını söyleyip suyu verdim.'

Fakat bu konuşmanın ardından bugün tam 28 gün geçti.Ve Williams ailesi hala kızlarına ulaşamadı.Eğer Emily Williams hakkında duyduğunuz ya da bildiğiniz her hangi bir detay varsa polise ulaşmanız rica olunur.''  Haber: Jane Davis

---------------------------------------------------------------------------------------------------

'Beni anlamıyorsunuz.O 28 gündür ortalıkta yok.Ve siz onun kaybolmadığından ya da kaçırılmadığından bahsediyorsunuz.Kızım Emily'nin bizden,ailemizden kaçtığını iddia ediyorsunuz dedektif.Yaptığınız adil değil,benim kızım ya da benim hakkımda düşündükleriniz hiç adil değil.' diyerekten dedektif Brown'ın odasını yerle bir etmişti Bayan Williams.Dedektif Brown'ın masasını darmaduman eden Bayan Williams, masada sadece kızının 17.doğum gününde çekilmiş fotoğrafını yere fırlatmamıştı.

'Bayan lütfen işimizi zorlaştırmayın.Görmüyor musunuz olanları? Emily'i bulmaya çalışıyoruz.'

'Hayır çalışmıyorsunuz dedektif.Siz elinizi bile kıpırdatmıyorsunuz.' dedi Bayan Williams.

'Öyle mi? Kızınızın süpermarkete gitmiş olduğunu hatırlıyorsunuzdur umarım.Bulunduğu ormalık alandan 3 km uzaklıktaki süpermarkete neden gitmiş olsun? Neden kardeşine şaka yapmak için mi?Peki ya neden evinize zıt bir yönde bir yol katetmiş.Hadi bunlar tamam da neden kızınız süpermarketin kamera görüntülerinde aşırı bir şekilde terlemişti.Acaba 3 km yolu 30 dakikada mı gelmişti? Niye bu kadar acele etmişti Bayan Williams ? Koştuğu yüzünden belliydi. Bana bunu anlatın.Bana neden bu kadar acele ettiğini anlatın Bayan.Belkide birisinden kaçıyordu diyeceksiniz ? Olabilir.Neden o zaman 1 km yakınında ki polis departmanına gitmedi.Bunun içinde cevabınız vardır.Yolu bilmiyordu deyip geçersiniz.'

O sırada kapının sert bir şekilde tıklandığını duydular dedektif Brown ve Bayan Williams.Dedektifin yüzündeki rahatlamanın anlamı bu işten ve bu kadından kurtulmasının belirtisiydi.

'Gel' dedi sinirli bir şekilde dedektif.Zaten birisini bekliyor gibiydi.Kapının sonuna kadar açılmasıyla uzun boylu,kumral,manken denecek kadar iyi bir fiziğe sahip bir adam girdi.Adam içeriye girmeden önce savaş alanına dönen odayı bir kez dikkatlice inceledi daha sonra girip Bayan Williams'ın karşısında duran sandalyeye oturmaya çalıştı.Sandalyenin üstü fırlatılan kalemler ve dosyayla kaplıydı.Adam sandalyenin üstündeki eşyaları dedektifin masasının üzerine koyu ve yerine oturdu.Bayan Williams bu sırada tekrardan sorguya çekilip çekilmeyeceğini anlamaya çalışırken dedektif Brown adamı, kadına tanıttı.

'Bayan Williams, tanıştırayım dedektif Sam Miller.Artık kızınızın dosyasına dedektif Miller bakacak.'


(Hikaye kurgudan ibaret olup,gerçek kişilerle bağlantısı yoktur:)

Kayıp Emily Williams'ın DosyasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin