2 časť Láska pozná utrpenie

62 1 7
                                    

V láske je najdôležitejšie vytrvať a stať sa nepostrádateľným.

Žena na mužovi miluje viac jeho dušu ako telo, muž na žene opačne.

Bez lásky nejde žiť, bez bolesti nejde milovať.

Bez lásky je človek iba mŕtvolou na dovolenke.

Keď miluješ, objavuješ v sebe toľké bohatstvo, toľkú nehu a toľko citu, až je ti na neuverenie, že si schopný toľkej lásky.

Okrem toho človeka, ktorého milujeme, nám je celé ľudstvo ľahostajné.

Keď ľúbime, ľúbime celého človeka takého aký je, nie takého, akým chceme aby bol.

Ľúbiť, to neznamená pozerať sa jeden na druhého, to znamená pozerať sa spolu tým istým smerom.

Človek má byť stále zaľúbený, preto by sa nemal ženiť

Láska neotáča svetom. Láska je to, kvôli čomu sa oplatí na tom kolotoči zviesť.

Robíme chyby: taký je život. No nikdy nie je chybou, že sme ľúbili.

Je lepšie milovať a stratiť, ako nemilovať vôbec.

Ľúbiť a byť ľúbený je ako cítiť slnko z oboch strán.

Kto raz prežil veľkú lásku, ten je až do smrti šťastný i nešťastný z toho, že sa z nej vyliečil.

Kto naozaj miloval a je sklamaný, je ochotný skôr nežiť, než nenávidieť.

Milovať znamená trpieť, nemilovať zasa zomrieť. (Hyppolite Taine)

Veľkou tragédiou života nie je to, že ľudia umierajú, ale že nemilujú.

Na láske je najkrajšie to, že ju nikto nedokáže vysvetliť, ale predsa ju každý tak nádherne chápe.

Je potrebné trochu sa podobať, aby sme si rozumeli, ale trochu sa líšiť, aby sme sa milovali.

V živote nie je dôležitá osoba, ktorú milujeme, ale skutočnosť, že ju nemilujeme .

Láska je umenie života, ktorému sa možno ľahko naučiť, no len ťažko porozumieť.

Ak sa sklameme v láske, nezmúdrieme, len sa staneme opatrnými.

Ľudia nie sú stroje - sme niečo viac. Máme cit a skúsenosti. Materiálne pohodlie k našemu uspokojeniu nestačí. Potrebujeme niečo hlbšieho - ľudskú lásku.

Pravá láska začína až vtedy, keď nečakáme nič späť.

Kúzlo prvej lásky je v tom, že neveríme, že niekedy skončí.

Kašeľ, dym a lásku možno zakryť veľmi ťažko.

Najväčšou prednosťou niektorých mužov je ich žena.

Muž je žiarlivý, keď miluje; žena i keď nemiluje.

Keď chceš dobrú ženu, buď správnym mužom

Čestní muži sa ženia rýchlo, múdri nikdy.

Citáty o láske Láska je ako med a utrpenieOnde histórias criam vida. Descubra agora